توسعه ورزش های گروهی در کانون «الزهرا (س)» جهرم

حضوری گفت: در راستای غنی سازی اوقات فراغت بچه های مسجد، توسعه ورزش های گروهی در محیط مسجد در دستور کار کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» قرار گرفته است.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: علاوه بر کلاس های هفتگی که در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» برگزار می شود برنامه های دیگری نیز در خلال کلاس های عقیدتی و قرآنی در برنامه های این کانون قرار گرفته است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، مسجد «الزهرا (س)» جهرم، افزود: با توجه به ظرفیت فضای مسجد «الزهرا (س)»، برنامه های ورزشی مختلف در فضای مسجد انجام می شود که اعضای کانون نیز از این ظرفیت به خوبی استفاده می کنند.

 

وی بیان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده توسط مسئولان تربیت بدنی کانون و مدیران گروه ها، برنامه های مفرح ورزشی در این کانون برنامه ریزی شده و بچه های مسجد اوقات فراغت خود را در محیط مسجد می گذرانند.

 

حضوری خاطرنشان کرد: از جمله برنامه های کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» برنامه ریزی برای استفاده از محیط های ورزشی بچه های مسجد، پس از برگزاری کلاس های تربیتی و عقیدتی است که این موضوع ویژه اعضای نوجوان و نونهال این کانون انجام می شود.

 

وی ادامه داد: بازی وسطی و ورزش هایی همچون هندبال، فوتبال و والیبال از جمله برنامه هایی است که در محوطه و فضای کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» در اختیار بچه های مسجد قرار داده شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، مسجد «الزهرا (س)» جهرم، عنوان کرد: همچنین بچه های مسجد از برنامه های مفرح دیگر همچون کوهنوردی، دوچرخه سواری و ورزش های سالنی نیز در طول ایام هفته بهره مند می شوند.

 

به گزارش شبستان، برگزاری ویژه برنامه های ورزشی در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» در قالب رواق «همدلی» در طرح ملی «ایران قوی» انجام می شود.

کد خبر 1029315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha