فناوری نرم پاسخی مناسب و راهگشا برای مسائل مختلف کشور است

محمدی با اشاره به راه‌اندازی کارخانه نوآوری زعفران باخرز در فروردین ۱۴۰۰، گفت:فناوری نرم پاسخی مناسب و راهگشا برای مسائل مختلف کشور است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از باخرز، «معین محمدی» امروز(۲ اسفند) در مراسم امضای تفاهم‌نامه اجرای چالش زعفران باخرز که به همت شرکت پیشگامان بنیاد تعاون بسیج و با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی در فرمانداری باخرز استان برگزار شد با اشاره به گذشت ۴۲سال از عمر انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز ما در جمهوری اسلامی به دنبال پاسخ به چگونگی‌ها در شئون مختلف حکمرانی هستیم.

 

مدیرعامل پلتفرم چالش فناوری نرم را پاسخی مناسب و راهگشا به مسائل مختلف کشور دانست و خاطرنشان کرد: برگزاری چالش‌های مبتنی بر پارادایم نوآوری کلید دستیابی به فناوری نرم برای پاسخ به مسائل گوناگون در حوزه حکمرانی است، مسئله محوری از ویژگی‌های برگزاری چالش‌های نوآورانه است لذا راه‌حل محوری راهکار مناسبی برای پاسخ به شبکه مسائل موجود در کشور نیست.

 

محمدی با تأکید بر لزوم طراحی استراتژی مناسب برای رفع مسائل پیش‌روی زعفران باخرز افزود: پس شناسایی استراتژی مناسب، باید به دنبال طراحی و تعریف زنجیره ارزش مناسب برای تحقق استراتژی مدنظر باشیم.

 

وی راه‌اندازی اکوسیستم نوآوری زعفران باخرز را گام بعدی در پیشبرد اهداف چالش زعفران باخرز دانست و ابراز داشت: در این اکوسیستم تمامی اجزا نقش‌آفرین هستند و در تعامل با یکدیگر مسائل را حل می‌کنند.

 

مدیرعامل پلتفرم چالش با اشاره به راه‌اندازی کارخانه نوآوری زعفران باخرز در فروردین ۱۴۰۰ ابراز داشت: در این اکوسیستم از ظرفیت تمام مجموعه‌های دانش‌بنیان و بازیگران این اکوسیستم استفاده خواهد شد.

کد خبر 1029488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha