یادواره شهید محلاتی و ۳۳۰ شهید شهرستان محلات برگزار شد

یادواره شهید شیخ فضل الله محلاتی و ۳۳۰ شهید شهرستان محلات با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سردار «سید قاسم قریشی» در یادواره شهید شیخ فضل الله محلاتی و 330 شهید شهرستان محلات، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا که جان خود را برای آبادی، آزادی و امنیت این مرز و بوم فدا کردند امری ضروری است.

 

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید شیخ فضل الله محلاتی افزود: این عالم گرانقدر در بخش های مختلف انقلاب اسلامی چه قبل و بعد از آن تلاش های فراوانی داشتند.

 

وی با بیان اینکه روحیه ایستادگی و مقاومت این شخصیت یک گنجینه  ارزشمند محسوب می شود، ادامه داد: مطالعه سیره و منش این شهید بزرگوار امری ضروری است و نسل جوان و نوجوان باید بیش از پیش با این بزرگ مردان تاریخ ایران آشنا شوند.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه شهید محلاتی در اعلام رسمی پیروزی انقلاب در روزهای اول با حضور در رادیو، پیروزی انقلاب را به گوش جهانیان رساند، اضافه کرد: این صدا که حامل یک خبر مهم و مسرت بخش بود در یاد  امت اسلامی به یادگار مانده است.

 

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه به حضور روحانیان و علما در بخش های مختلف از قبل از انقلاب تا کنون اشاره کرد و گفت:  تاریخ انقلاب اسلامی مجاهدت های شهید محلاتی و روحانیون مجاهد و گلگون کفن را فراموش نخواهد کرد.

 

سردار قریشی به حضور روحانیون در بین رزمندگان و در جبهه های حق علیه باطل اشاره کرد و ادامه داد: این عزیزان با حضور خود در جبهه ها به حمایت و هدایت رزمندگان می پرداختند و بی شک این حمایت ها و پشتیبانی و دمیدن روحیه معنویت در جمع رزمندگان و میدان های مختلف انقلاب اسلامی بودکه همواره ناممکن ها را ممکن می کرد.

 

وی ضمن گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گفت: این انقلاب در طول این سال ها دستاوردهای زیادی داشته است و این دستاوردها یک فرهنگ و الگوی برای همگان هستند.

 

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه مقاومت و ایستادگی برای تحقق شعار ما می توانیم از اوجب واجبات است، ادامه داد: این ایستادگی و مقاومت می تواند قطار انقلاب اسلامی را در مسیر خود با سرعت هر چه بیشتر حرکت دهد.

کد خبر 1029574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha