عضو هیات رئیسه مجلس از پروژه‌های فرهنگی تبریز بازدید کرد

متفکرآزاد در بازدید از پروژه‌های تالار مرکزی شهر و تئاتر شهر تبریز، اظهار داشت: از هیچ اقدام و همتی برای اتمام پروژه‌های فرهنگی استان دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «روح الله متفکرآزاد» امروز در بازدید از پروژه‌های تالار مرکزی شهر و تئاتر شهر تبریز، اظهار داشت: از هیچ اقدام و همتی برای اتمام پروژه‌های فرهنگی استان دریغ نخواهیم کرد. اتمام این پروژه‌ها هم برای مسئولین استان  و هم اهالی فرهنگ و هنر دغدغه‌ای جدی محسوب می‌شود و از این رو سعی خواهیم کرد با ایجاد زمینه‌های لازم، پروژه‌های یاد شده به مرحله‌ی بهره‌برداری برسد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: به طور قطع راه اندازی پروژه تالار شهرتبریز می تواند پاسخگوی بخشی از نیازهای اهالی فرهنگ وهنر باشد و امیدواریم با همکاری و هفکری گام‌های مثبتی در مقوله رشد فرهنگ و هنر برداریم.

وی گفت: تالار مرکزی تبریز از جمله طرح‌های فاخر و بزرگ استان است که با اتمام آن شاهد اتفاقات خوبی در عرصه فرهنگ و هنر استان خواهیم بود.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای سلامی همچنین در بازدید از مجموعه‌ی تئاتر شهر تبریز، با اشاره به صبغه‌ی این شهر در هنر تئاتر،‌تاکید کرد: اتمام این پروژه و از سرگیری فعالیتهای هنرمندان در این مجموعه می‌تواند به بازیابی جایگاه فاخر تبریز در هنر تئاتر کمک کند.

وی گفت: ما جزو استانهایی هستیم که بیشترین تحصیل‌کردگان در حوزه‌ی هنر نمایش را داریم و استقبال کم نظیر مخاطبان و تعداد بازدید کنندگان از تئاتر در این شهر نشان از عمق و گستردگی این هنر دارد.

متفکرآزاد با اشاره به اینکه اقتصاد فرهنگ و هنر و به تبع آن تئاتر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است گفت: امیدواریم بازسازی و آغاز به کار این مجموعه در این راستا نیز تاثیرگذار باشد.

وی اتمام پروژه‌ی تئاتر شهر را نویدی برای اهالی هنر استان عنوان کرد و گفت: از هیچ اقدام و همتی برای اتمام پروژه‌های فرهنگی و هنری استان دریغ نخواهیم کرد.

کد خبر 1029585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha