تعداد مبتلایان کرونادر لرستان به ۶۶ هزار و ۴۵۳ نفر افزایش یافت

کوشکی با اشاره به اینکه تاکنون ۶۶ هزار و ۴۵۳لرستانی به بیماری کرونا مبتلا شده اند، گفت: تاکنون یک هزار و ۳۴۵ لرستانی به دلیل ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داده اند.

«مریم کوشکی » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: تاکنون نمونه آزمایش 212 هزار و 411لرستانی به آزمایشگاه های مرجع ارسال شده است.

 

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان، با اشاره به اینکه تاکنون به جواب آزمایش 210 هزار و 954لرستان داده شده است، افزود: تاکنون 66 هزار و 453لرستانی به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

 

وی ابراز کرد: همچنین تعداد 144 هزار و 484مورد آزمایش افراد مشکوک به بیماری کرونا در استان لرستان منفی اعلام شده است.

 

کوشکی ادامه داد: همچنین از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون یک هزار و 345 لرستانی به دلیل ابتلای به بیماری کرونا جان خود را از دست داده اند.

 

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه آمار علام شده تا دوم اسفند ماه است، افزود:  با توجه به خیز آرام کرونا از مردم در خواست می شود برای پیشگیری از شروع موج چهارم حتما دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.

 

وی با بیان اینکه کرونای انگلیسی پشت دروازه های استان رسیده است، افزود: از مردم استان در خواست می شود از خود و فرزندانشان مراقبت کنند.

 

کوشکی افزود: دوری از تجمعات و دورهمی ها و رعایت پروتکل های بهداشتی مهم ترین راه پیشگیری از شیوع بیماری کروناست.

کد خبر 1030356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha