بسیاری از معضلات امروز جامعه، ریشه در مباحث فرهنگی دارد

ناظمی گفت: بسیاری از معضلات امروز جامعه، ریشه در مباحث فرهنگی دارد، از این رو، تعامل سازنده نهادهای متولی فرهنگ و هنر، می تواند در آینده ای نزدیک، تحولی چشمگیر در عرصه فرهنگ عمومی ایجاد کند.

به گزرش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «سیدقاسم ناظمی»، امروز در دیدار مدیرعامل جدید سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز اظهار داشت: همه ما اجزای یک پیکره فرهنگی هستیم و در صورت هم افزایی و هماهنگ بودن می‌توانیم زمینه را برای رساندن فرهنگ و هنر استان به جایگاه حقیقی آن فراهم نماییم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، خاطرنشان کرد: بسیاری از معضلات امروز جامعه، ریشه در مباحث فرهنگی دارد، از این رو، تعامل سازنده نهادهای متولی فرهنگ و هنر، می تواند در آینده ای نزدیک، تحولی چشمگیر در عرصه فرهنگ عمومی ایجاد نماید.

وی یادآور شد: اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در کنار دیگر نهادهای فرهنگی استان از هیچ تلاشی برای بالنده تر شدن فرهنگ و هنر استان دریغ نخواهد کرد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز نیز در این دیدار خاطر نشان کرد: سازمان مجموعه ای از زبده ترین و تخصصی ترین نیروهای فرهنگی و اجتماعی و نیز ورزشی را در اختیار دارد که با همراهی این دوستان گام هایی موثر و بلند برای توسعه و بالندگی فرهنگی شهر برخواهیم داشت.

دانش پناه افزود: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز نیز به پشتوانه همکاری های گسترده و پربار با مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، در تلاش برای فراهم ساختن بستری مناسب برای شهر است تا اثرگذاری شایسته ای برای طیف های مختلف مخاطبان داشته باشد.

وی ادامه داد: با هم افزایی و تاکید بر جنبه های مشترک کار فرهنگی در انتظار رخداهای نو و خلاقانه هستیم تا همه در سایه چتر فرهنگ، به توسعه و بالندگی برسیم.

کد خبر 1030380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha