وزیر گردشگری ونزوئلا به مقام  شامخ شهید سلیمانی ادای احترام کرد

وزرای میراث فرهنگی ایران و گردشگری ونزوئلا به اتفاق هیئت همراه به مقام شامخ شهدای پایتخت مقاومت ایران به ویژه سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ وزاری میراث فرهنگی ایران و گردشگری ونزوئلا پس از استقبال رسمی در فرودگاه بین المللی کرمان توسط استاندار و رییس کمیسیون اقتصادی مجلس و... در بدو ورود به گلزار شهدای کرمان رفتند.

 

 

 

علی اصغر مونسان و آلی پادرون به اتفاق هیئت همراه با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کردند.

 

 

علی زینی وند، استاندار کرمان به ویژگی های برجسته سردار دل ها اشاره کرد و گفت:  مردم از سراسر دنیا برای حضور بر مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به گلزار شهدای کرمان می آیند.

 

 


وی با بیان اینکه این منطقه و روستای قنات ملک رابر محل تولد شهید سلیمانی را برای میزبانی میلیون ها زائر پس از کرونا آماده کردیم؛ افزود: حاج قاسم اصرار داشت مزار خود را در کنار شهید حسین یوسف الهی باشد.

 

 

 

افتتاح موزه طلا و جواهرات، رونمایی از طرح شهر گردشگر( کرمان به عنوان شهر سه ستاره گردشگری) و بازدید از جاذبه های گردشگری  ماهان و شهداد در برنامه های سفر این هیات به کرمان قرار دارد.

کد خبر 1031078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha