فعالیت ۳۰ خانه مد به صورت رسمی در استان یزد

جوادیان زاده با اشاره به قالب جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه مد و لباس گفت: هم اکنون ۳۰ خانه مد در استان یزد فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « مجید جوادیان زاده» ظهر امروز در مراسم نخستین رویداد مجازی مد و لباس استان یزد گفت: امروز حوزه مد و لباس را باید به شکل علمی و جدی مورد توجه قرار داد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بیان کرد:  مد و لباس نماد هویت هر جامعه و کشور است و بسیاری از کشورها را با لباس های آنها می توان شناخت که این نشان از اهمیت حوزه مد و لباس در جوامع مختلف است.

وی افزود: حوزه مد و لباس می توانند بازنمایاننده هویت جوامع باشد

جوادیان زاده با اشاره به آمار خانه های مد در استان یزد گفت: در استان ۳۰ خانه مد و لباس داریم که این قالب فرصتی ایجاد کرده تا هنرمندان بتوانند بیشتر آثار خود را ارائه دهند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ادامه داد: معرفی توانمندی های خانه های مد و لباس استان و استفاده بهتر از فضای مجازی، پیوند با نهادهای دانشگاهی، حفظ هویت ایرانی و اسلامی و همچنین توجه ویژه به نمادهای یزدی از جمله اهداف ما در این جشنواره های مد و لباس است.

وی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا شاهد برگزاری نخستین رویداد مجازی حوزه مد و لباس هستیم که امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت نیز به خوبی استفاده کنیم.

کد خبر 1031164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha