عملیات اجرایی آب رسانی به ۶ روستای خراسان جنوبی آغاز شد

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه عملیات اجرایی آب رسانی به ۶ روستای خراسان جنوبی آغاز شد، گفت: برای این پروژه اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان تعیین شده است تا مشکل آب بیش از ۹۵۰ خانوار ساکن در روستاهای محروم استان برطرف شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مهدی هنری» عصر امروز (6 اسفند) در مراسم آغاز عملیات اجرایی ۶ پروژه آبرسانی و تامین آب شرب روستاهای محروم خراسان جنوبی اظهار داشت: بسیج سازندگی خراسان جنوبی اقدامات خوبی در زمینه جذب منابع خیرین برای کمک به پروژه های آب رسانی در سطح استان انجام داده است.

 

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: طی توافق نامه ای که با یکی از موسسات خیریه منعقد شده است مقرر شد تا به 6 روستای خراسان جنوبی با کمک بسیج سازندگی و این موسسه آب رسانی شود.

 

وی با بیان اینکه برای پروژه آب رسانی به 6 روستا اعتباری بالغ بر 25 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است، ادامه داد: روستاهای تاجکوه، فخرآباد، کبودان و گزخت و خیرآباد و مهل آباد در خراسان جنوبی از برکات پروژه آب رسانی بهره مند خواهند شد.

 

هنری با اشاره به اینکه پروژه آب رسانی به روستاهای خراسان جنوبی حدود 20 کیلومتر طول دارد، ادامه داد: سه باب مخزن ذخیره آب با ظرفیت 700 مترمکعب پیش بینی شده است و در روستای گزخت نیز 800 متر خط انتقال برق جهت تامین برق مجتمع آب رسانی این روستا ایجاد می شود.

 

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی در ادامه عنوان کرد: به امید خدا تا سه ماه آینده همه این پروژه ها به اتمام خواهد رسید و بیش از 950 خانوار در سطح استان از منافع این پروژه ها بهره مند خواهند شد.

 

وی اظهار داشت: لیست روستاهای استان که مشکل آب دارند در اختیار قرارگاه محرومیت زدایی قرار گرفته است و به امید خدا در سال آینده با استفاده از ظرفیت خیرین به حل مشکل منابع آب روستاهای استان خواهیم پرداخت.

 

 

 

کد خبر 1031293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha