تیم پزشکی تخصصی به روستای تنگه ۳ آبادان اعزام شد

قنادزاده از اعزام تیم پزشکی تخصصی به روستای تنگه ۳ آبادان خبر داد و گفت: این اقدام در راستای ادامه خدمات‌رسانی به مناطق محروم صورت گرفته است.

«مهدی قنادزاده» ظهر امروز (پنج شنبه ۷ اسفند) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، ضمن تشکر از اداره آموزش و پرورش جهت همکاری مدرسه شهید خزاعل، از اعزام تیم پزشکی تخصصی به روستای تنگه ۳ آبادان خبر داد و اظهار کرد: این برنامه در راستای ادامه خدمات رسانی به مناطق کم برخوردار، از سوی کانون بسیج جامعه پزشکی آبادان با همکاری معاونت غذا و دارو و معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان برگزار شد.

 

مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی آبادان به محدودیت اطلاع رسانی به مردم روستاها به دلیل وضعیت کرونایی موجود اشاره کرد و افزود: بیماران دارای اولویت توسط همکاران خانه های بهداشت، پایگاه های مقاومت و معتمدین شناسایی و با برنامه ریزی قبلی جهت حضور طبق زمان بندی تعیین شده دعوت می شوند.

 

وی تصریح کرد: در این اعزام بیش از ۴۵ بیمار با رعایت ضوابط کرونا و فاصله گذاری اجتماعی توسط پزشک متخصص اطفال و متخصص داخلی معاینه و با حضور دارویار و بهورز این روستا داروهای مورد نیاز و آموزش های بهداشتی را بصورت رایگان دریافت کردند.

 

کد خبر 1031481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha