بازدید معاون استاندار از منازل زلزله زده پاتاوه/خسارت های زلزله جبران می شود

حاجی زاده با ییان اینکه همه‌ دستگاه های خدمات‌رسان برای کمک به زلزله‌زدگان پای کار هستند، گفت: منازلي كه نياز به احداث دارند تخریب و بازسازی می‌شوند و تيم ارزيابي از طرف بنياد مسكن و هلال احمر جهت ارزیابی خسارت ها حضور دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز (۸ اسفند ماه) با همراهی تعدادی از مدیران کل دستگاه های اجرایی و مسئولان بخش پاتاوه از منازل و مناطق زلزله زده این بخش در شهرستان دنا بازدید کردند.

 

«کیامرث حاجی‌زاده» در دیدارهای چهره به چهره و خانه به خانه گفت: در پي وقوع زلزله در شهرستان دنا که این زلزله در بخش پاتاوه و روستاهای اطراف هم احساس شده و به منازل این عزیزان خسارت وارد شده، حضور ميداني در اين مناطق داشتيم و از نزديک مشكلات را بررسی كرديم.

 

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با ییان اینکه همه‌ دستگاه های خدمات‌رسان برای کمک به زلزله‌زدگان پای کار هستند، گفت: منازلي كه نياز به احداث دارند تخریب و بازسازی می‌شوند و تيم ارزيابي از طرف بنياد مسكن و هلال احمر جهت ارزیابی خسارت ها حضور داشته‌اند و خسارات وارد شده به کلیه منازل را ارزيابی می‌کنند. 

 

وی یادآور شد: با توجه به تاكيد استاندار توصيه‌هاي لازم در مورد رسيدگي به روستاها داده شد و با همت مسئولان و همکاری مردم هرچه سريع تر منازلی که نیاز به تخریب دارند بازسازي و احداث می‌شوند و منازلي كه نياز به تعمير دارند نیز تشكيل پرونده و كمک‌هاي بلاعوض و تسهيلات به مردم پرداخت شوند.

 

حاجی زاده همچنین در بازدید از روستاها گفت: در خصوص زيرساخت هایی كه در روستاهای بازديد شده مشاهده شد، دو مورد جاده‌های روستايي مشكل داشتند كه با‌ هماهنگی‌هاي انجام شده در اولويت كاري جاده‌هاي استان قرار گرفتد و انشاءالله همان اقداماتي كه براي سایر مناطق زلزله‌زده انجام گرفته برای بخش پاتاوه هم در نظر گرفته شده است.

 

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در هر نقطه‌ای که زلزله خسارات وارد کرده باشد پيگير مشکلات و نیازهای مردم عزیز هستيم.

 
 
 
 
 
کد خبر 1031721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha