برگزاری ماهانه مسابقه های کتابخوانی در کانون فرهنگی هنری فدک

رامندی نسب از برگزاری مسابقات کتابخوانی به صورت ماهانه در کانون فرهنگی هنری فدک دانسفهان و برای گروه های مختلف سنی خبر داد.

«صادق رامندی نسب» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: یکی از برنامه هایی که به طور تقریبی هر ماه در کانون فرهنگی هنری فدک دانسفهان برگزار می شود، برگزاری مسابقه کتابخوانی است که تأثیر بسزایی در جذب افراد به مطالعه و ایجاد انگیزه برای کتابخوانی دارد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری فدک مسجد امام خمینی (ره) دانسفهان داد: در ماه پایانی سال هم 2 مسابقه کتابخوانی برای 2 رده سنی در حال برگزاری است که یکی از مسابقات برای نونهالان برگزار می شود که کتاب «عمو قاسم» برای این منظور انتخاب شده که داستان کتاب جذاب و قابل فهم برای این گروه سنی است.

 

وی عنوان کرد: برای اینکه افراد بتوانند در این مسابقه کتابخوانی شرکت کنند از طرف کانون فرهنگی هنری فدک و پایگاه بسیج شهید باهنر، 60 درصد تخفیف برای تهیه این کتاب برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است و به برگزیدگان هم جوایزی اهدای خواهد شد.

 

رامندی نسب اعلام کرد: دومین مسابقه کتابخوانی ما برای گروه سنی نوجوان و جوان از کتاب «پوتین قرمزها»، کتاب برتر سال است که بیشتر سعی می کنیم برای این گروه کتاب هایی با موضوع زندگی شهدای شاخص انتخاب کنیم تا با سبک زندگی شهدا آشنا شده و از آنها الگو بگیرند.

 

وی خاطر نشان کرد: اقدام دیگری که در کنار برگزاری این مسابقه کتابخوانی صورت گرفته امتحان روایت گری است تا میزان فهم و اثرگذاری کتاب بررسی شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری فدک مسجد امام خمینی (ره) دانسفهان در پایان یادآور شد: امیدواریم با اقدامات این چنینی بتوانیم گامی هرچند کوچک در حوزه ترویج مطالعه و تشویق افراد در گروه های مختلف سنی به کتابخوانی داشته باشیم.

کد خبر 1032370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha