جلسه شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل برگزار می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: جلسه شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در آستانه سالروز تاسیس کانون های مساجد برگزار می شود.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: جلسه شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در آستانه سالروز تاسیس کانون های مساجد برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: نماینده ولی فقیه در استان به عنوان رئیس این شورا و استاندار به عنوان نایب رئیس شورا و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان دبیر این شورا هستند.

 

این مقام مسئول یادآور شد: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان، شهردار مرکز استان، فرمانده بسیج استان، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان، نماینده مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان و مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد نیز به عنوان اعضای این شورا شناخته می شوند.

 

سقاء اضافه کرد: سیاستگذاری و نظارت بر فعالیت های کانون های مساجد استان از مهمترین اهداف این شورا است که به صورت دوره ای در استان ها برگزار می شود.

 

وی اعلام داشت: طی جلسه ای که سال جاری با حضور اعضای جدید شورای هماهنگی در محل استانداری برگزار شده بود احکام اعضای جدید به آنها ابلاغ شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: احیای نقش واقعی فرهنگی، آموزشی، هنری و تبلیغی مساجد، تربیت و رشد نیروهای متعهد، انقلابی و کارآمد در حوزه فرهنگ و هنر، توسعه فرهنگ اصیل اسلامی در شهرها و روستاهای کشور و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان از مهمترین اهداف تشکیل کانون های مساجد است.

 

سقاء بیان کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی در 18 اسفندماه ۷۱ با تشکیل کانون های مساجد در کشور موافقت و در سال 1397 نیز پس از بررسی و موافقت این شورا اساسنامه نهایی این ستاد به تصویب رسید.

 

کد خبر 1033110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha