صدا و سیما ظرفیتی عظیم برای تقویت فرهنگ و اصلاح رفتار اجتماعی است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با بیان اینکه جامعه امروز نیازمند تقویت فرهنگ و اصلاح رفتار اجتماعی است، گفت: در این زمینه باید از ظرفیت صدا و سیما استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید احمد رضا شاهرخی»، امروز(12اسفند)، در مراسم تجلیل از کارشناسان و هنرمندان صدا و سیمای مرکز لرستان بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت صدا و سیما در زمینه تقویت فرهنگ جامعه تأکید کرد و اظهارداشت: جامعه امروز نیازمند تقویت فرهنگ و اصلاح رفتار اجتماعی است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه برای تقویت فرهنگ جامعه باید از ظرفیت کارشناسان استفاده شود، افزود: باید زمینه حضور نخبگان، فرهیختگان، برجستگان، جوانان انقلابی و متدین جامعه فراهم شود.

 

وی با بیان اینکه فرهنگ به جامعه و افراد هویت می بخشد، ادامه داد: در کنار تقویت فرهنگ باید رصد رفتار اجتماعی  و اصلاحاتی مورد توجه قرار گیرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی عنوان داشت: رشد فرهنگ و اصلاح رفتار اجتماعی سبب توسعه و پیشرفت اقتصادی می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: با بهره مندی از ظرفیت و توانمندی مدیران مدبر و در سایه اجرای طرح و برنامه صحیح و همچنین اعمال مدیریت فرهنگی رشد، بالندگی و پویایی جامعه را باید رقم زد و در جهت ارتقا و توسعه فرهنگی اقدامات مؤثری انجام شود.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان به نقش مؤثر صدا و سیما در زمینه شکوفایی فرهنگی جامعه و جلوگیری از چالش‌ها اشاره کرد و گفت: افزایش حجم تولید و تنوع برنامه‌ها، ارتقاء کمی و کیفی فیلم ها و سریال‌های مذهبی، تاریخی و گسترش پوشش جمعیتی از نقاط موفقیت آمیز صدا و سیما بوده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر لزوم توجه بیشتر به ترویج پیام‌های آموزشی، تربیتی و اعتقادی در برنامه‌های صدا و سیما تأکید کرد و عنوان داشت: در این زمینه انتخاب یک ساز و کار مناسب در استفاده از کارشناسان و صاحب نظران توانمند و لزوم توجه به محیط درونی در صدا و سیما از اهمیت بالایی برخوردار است.

کد خبر 1033347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha