توزیع ۱۰۰۰ بسته غذایی بین نیازمندان بیرجند آغاز شد

خزاعی عرب از آغاز توزیع یک هزار بسته غذایی بین خانواده های نیازمند با محوریت مساجد و مراکز نیکوکاری تحت نظارت کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه دو بیرجند خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مهدی خزاعی عرب» صبح امروز (۱۴ اسفند) در آئین توزیع بسته های غذایی در بین نیازمندان شهرستان بیرجند، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۱ مرکز نیکوکاری در کمیته امداد منطقه ۲ بیرجند فعال هستند و به نیازمندان خدمت رسانی می کنند.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه دو بیرجند از توزیع یک هزار بسته غذایی در بین خانواده های نیازمند با محوریت مساجد و مراکز نیکوکاری تحت نظارت خبر داد و گفت: این بسته های غذایی با همت خیران و  هفت مرکز نیکوکاری تهیه شده است.

 

وی ارزش هر بسته غذایی را ۳۰۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: در مجموع برای تهیه و توزیع این بسته ها در آستانه سال نو در بین نیازمندان ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

 

خزاعی عرب ادامه داد: از ابتدای امسال در طی چهار گام رزمایش کمک مومنانه بالغ بر ۱۶ هزار و ۲۵۰ سبد غذایی به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در بین خانوارهای نیازمند  توزیع کرده ایم.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه دو بیرجند با اشاره به توزیع ۱۴۲ هزار پرس غذا گرم در بین نیازمندان در سال جاری، تصریح کرد: از این میزان ۷۲ هزار پرس غذای گرم توسط کمیته امداد و مابقی با همت مراکز نیکوکاری طبخ و توزیع شده است.

 

خزاعی عرب بیان کرد: در حال حاضر بالغ بر یک هزار پرونده خانواده مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه دو بیرجند به مراکز نیکوکاری واگذار شده است و در سالهای آتی تعداد پرونده ها افزایش خواهد یافت.

 

وی با اشاره به اینکه در هر مرکز نیکوکاری یک مددکار پیگیری پرونده مددجویان را انجام می دهد، گفت: کمک های مومنانه و حمایت های مادی و معنوی از خانواده های نیازمند باید تداوم داشته باشد.

کد خبر 1033955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha