تجلیل از مرکز نیکوکاری ولایت مهد قرآن کریم آران و بیدگل

مدیر مرکز نیکوکاری مهد قرآن و ولایت آران و بیدگل از تجلیل از این مرکز خیریه در نخستین همایش تجلیل از برترین صندوق های قرض الحسنه خبر داد.

حجت الاسلام حجت الله جلالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: در نخستین همایش تجلیل از برترین صندوق های قرض الحسنه به جهت ترویج و اعطاء وام قرض الحسنه بدون سود و کارمزد، از مرکز نیکوکاری ولایت مهد قرآن آران و بیدگل تجلیل شد.

 

مدیر مرکز نیکوکاری ولایت آران و بیدگل افزود: صندوق قرض الحسنه مهر ولایت مهد قرآن کریم آران و بیدگل با مساعدت و همکاری خیرین نیک اندیش و صندوق امداد ولایت وابسته به کمیته امداد امام خمینی(ره) فقط در ۶ ماهه دوم سال جاری ۱۰۰ فقره وام قرض الحسنه ۱۰۰ میلیون ریالی بدون سود و کارمزد و در اقساط ۳۶ ماهه و ۶۰ ماهه به نیازمندان پرداخت کرده و به این جهت رتبه نخست صندوق های قرض الحسنه در استان اصفهان را کسب کرد.

 

حجت الاسلام جلالی افزود: تسهیلات اشتغال، مسکن، درمان، کارگشایی و تامین جهیزیه بخشی از اقدامات صندوق قرض الحسنه مهرولایت با سرمایه‌گذاری خیّران به شمار می‌رود.

 

مدیر مرکز نیکوکاری ولایت آران و بیدگل خاطر نشان کرد: صندوق قرض الحسنه مهر ولایت آمادگی کامل خود را جهت پذیرش سپرده خیرین بزرگوار و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بدون سود و کارمزد به نیازمندان و کسانی که از طرف خیرین با اولویت نیازمندان معرفی می شوند اعلام می دارد.

 

حجت الاسلام جلالی افزود: تهیه ۶ سری جهیزیه به ارزش ۱۸۰ میلیون تومان، طبخ نان صلواتی، توزیع گوشت گرم و توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی و غذای گرم در بین نیازمندان، ارائه خدمات رایگان پزشکی، تهیه ۱۱۰ کارت هدیه و توزیع در بین نیازمندان از دیگر اقدامات مرکز نیکوکاری ولایت در یک ماه اخیر بوده است./

کد خبر 1034259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha