احیای کارگاه های تعطیل شده به همت یک گروه جهادی

به همت گروه جهادی شهید هادی ذوالفقاری ، برخی از کارگاه های تولیدی تعطیل شده در سال جاری ، احیا شده و به چرخه تولید بازگشتند.

«حسین احمدلو»  با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم در همین خصوص اظهار داشت: به لطف الهی و به همت اعضای فعال گروه جهادی شهید هادی ذوالفقاری، برخی از کارگاه های تولیدی تعطیل شده در منطقه نیروگاه قم مجدداً فعال شده و به این وسیله زمینه اشتغال برای بیش از 30 نفر فراهم گشته است.

 

مسئول این گروه جهادی در گفتگو افزود: این کارگاه ها در عرصه تولید لباس، مواد اولیه و ... فعال هستند و انشاالله با حمایت مسئولان و ارایه تسهیلات بلند مدت امیدواریم که بتوانیم در جهت توسعه آن ها و اشتغالزایی بیشتر گام های جدی تری برداریم.

 

وی با تأکید بر این که اشتغالزایی رکن مهمی در بحث جهش تولید به شمار می رود، گفت: اگر می خواهیم که در مقام عمل به فرمایشات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب لبیک بگوییم باید زمینه رونق اشتغال را فراهم کنیم تا با ایجاد شغل برای نسل جوان، ضمن کاهش آسیب های اجتماعی، زمینه ازدواج آن ها را نیز به طریقی مهیا نماییم.

 

این جهادگر بسیجی همچنین بیان داشت: البته فعالیت گروه جهادی شهید هادی ذوالفقاری ، صرفاً محدود به عرصه اشتغال نمی شود بلکه ما در سال شیوع کرونا به خصوص در بیمارستان ها، حضور فعالی داشته و در حد امکان در کمک به کادر بهداشت و درمان استان تلاش کردیم.

 

وی اضافه کرد: انشاالله با همیاری مردم و به خصوص مشارکت فعال آن ها در طرح شهید سلیمانی، به زودی بتوانیم ریشه این ویروس منحوس را به کلی از میان ببریم، منتهای مراتب تحقق این مهم مستلزم این است که مردم بیش از هر زمان دیگری نسبت به رعایت کامل مسایل بهداشتی در جامعه اهتمام داشته باشند.

کد خبر 1034307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha