مردم باید ياری ‌رسان کانون های فرهنگی هنری مساجد باشند

حجت الاسلام محمدی بابیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد در سطح کشور فعالیت های بسیار ارزشمندی در حوزه های مختلف فرهنگی، هنری، مذهبی و اجتماعی انجام می دهند گفت: مردم و مسئولین باید یاری رسان این نهادهای اثرگذار باشند.

حجت الاسلام «علی محمدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: حضور به موقع در صحنه های که در کشور اتفاق می افتد و با تمام توان یاری رسان مستمندان و نیازمندان از جمله خدمت بی منت اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در سطح کشور است.

 

امام‌جمعه شهر وردنجان ادامه داد: امروزه نوجوانان و جوانان با لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری در تلاش برای خانواده های آسیب دیده به کرونا با انجام فعالیت های مختلف هستند که باید این اقدام جوانان مسجدی را ستود.

 

وی فعالیت های گسترده بچه های مسجد در جای جای کشور به نوعی ادامه راه شهدا است و امروز شهدا و خانواده های شهدا بادیدن این همه فعالیت از نسل جوان امروز خوشحال هستند.

 

حجت الاسلام محمدی بابیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد در سطح کشور فعالیت های بسیار ارزشمندی در حوزه های مختلف فرهنگی، هنری، مذهبی و اجتماعی انجام می دهند گفت: مردم و مسئولین باید یاری رسان این نهادهای اثر گذار باشند.

 

امام‌جمعه شهر وردنجان ادامه داد: مردم نیز با دیدن این همه فعالیت های گسترده دست بکار شدند و در حد توان خود برای دستگیری از نیازمندان به اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد کمک می کنند.

 

وی، کانون هاي فرهنگی هنری را به عنوان بازوهای توانمند مساجد و ائمه جماعات در مسائل فرهنگی عنوان کرد و گفت: کانون های فرهنگی هنری در حقیقت پشتوانه ای قوی و محکم برای امام جماعت و هیئت امنا مساجد هستند.

 

کد خبر 1034394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha