۴۰۰ بسته کمک مومنانه در بین نیازمندان خدابنده ای توزیع شد

به گفته ذوالقدر، در هفته احسان و نیکوکاری ۴۰۰ بسته معیشتی (کمک های مومنانه )توسط اداره اوقاف شهرستان خدابنده در میان اقشار کم بضاعت این شهرستان توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هزینه خرید این بسته های معیشتی از محل درآمدهای موقوفه قیدار نبی (ع) تامین شده است که طبق نیات این موقوفه باید در نیات خیرات و مبرات و هزینه های جاری و عمرانی حرم مطهر قیدار نبی صرف شود بنابراین بر طبق نیات تعیین شده توسط واقف ، اداره اوقاف خدابنده در همین راستا اقدام نموده است.

 

ذوالقدر افزود: ارزش این بسته های معیشتی هرکدام بالغ بر ۳۰۰ هزار تومان بود که در مجموع ۱۲۰ میلیون تومان صرف این امر شده است.

 

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان زنجان نیز در این مراسم بر مداومت بر کمک رسانی به اقشار و خانوده های کم درآمد در استان زنجان طبق فرمایشات مقام معظم رهبری و وظایف اصلی سازمان اوقاف و امور خیریه تاکید کرد و اعلام نمود که امسال اوقاف استان زنجان جزو استان های برتر در بحث کمک رسانی به اقشار کمک درآمد بوده است.

 

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: امسال حدود ۱۳۰ هزار بسته معیشتی  از محل عواید موقوفات توزیع شد و در رتبه سوم کشوری قرار گرفتیم، همچنین در بحث تجهیز تالار احسان شهرستان خدابنده به عنوان اولین استان در سطح کشور جهت نقاهتگاه بیماران کرونایی عمل نمود که مورد تقدیر سازمان اوقاف قرار گرفت .

 

وی خاطرنشان کرد: اوقاف استان زنجان در چند مرحله گوشت گرم تهیه و بین نیازمندان توزیع کرده است و همچنین در اوقاف گروه هدف خاصی برای مساعدت وجود ندارد و این امر به ادارات خدمت رسان در بحث خیریه مثل کمیته امداد حضرت امام و بهزیستی و سایر موسسات و انجمن های خیریه سپرده شده است که توزیع این اقلام را در میان اقشار تحت پوشش خود انجام دهند .

 

کد خبر 1034958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha