خرم آباد پذیرای مهمانان نوروزی نیست

طولابی گفت: با توجه به وضعیت بیماری کرونا در استان، پذیرای مهمانان نوروزی نیستیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان ازخرم آباد، «جعفر طولابی» امروز(17 اسفند) در درجلسه شورای اداری این شهرستان، افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و مشاهده کرونای پیشرفته در برخی مناطق، امسال خرم آباد پذیرای مهمانان نوروزی نیست.

 

فرماندار خرم‌آباد با بیان اینکه هیچ جایگاهی برای اسکان مسافران نورزی پیش بینی نشده است، افزود: دستگاه‌های خدمات‌رسان این شهرستان از پذیرش مسافران نوروزی و خدمات‌رسانی به آنها معذور هستند.

 

برگزاری مراسم چهارشنبه سوری ممنوع است

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین برای جلوگیری از تجمع و خطر شیوع بیماری کرونا برگزاری مراسم چهارشنبه سوری ممنوع است.

 

طولابی همچنین با تاکید بر ضرورت پرهیز مردم از حضور در اجتماعات، ابراز کرد: مردم در پنجشنبه آخر سال موضع کرونا را جدی بگیرند و از حضور در آرامستان ها پرهیز کنند.

 

وی با بیان اینکه از همه ظرفیت ها برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونای پیشرفته در شهرستان خرم آباد بهره گرفته می شود، افزود: همچنین در شهرستان خرم آباد برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در بین مردم همچنان محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا سه بامداد برقرار است.

 

فرماندار خرم آباد تصریح کرد: رعایت فاصله گذاری، پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک و برگزار نکردن مراسم عروسی و عزا به عنوان اصولی ترین کارهایی است که مردم باید انجام دهند تا این ویروس کنترل و مهار شود.

 

وی اظهار داشت: دولت با وجود کرونا، همه محدودیت ها، موانع و تحریم های ناجوانمردانه استکبار جهانی و دشمنان، خدمات ارزشمند اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در شهرستان انجام داده است که باید اطلاع رسانی و بیان شود.

کد خبر 1035028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha