کانون های فرهنگی هنری مساجد از برکات نظام اسلامی هستند

فتایی در پیامی با تبریک سالروز تأسیس کانون‌های مساجد، گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد از برکات نظام مقدس اسلامی هستند.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « احمد فتایی» در پیامی، فرارسیدن هجدهم اسفندماه، سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را تبریک گفت.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در ادامه این پیام افزوده است: مساجد به‌عنوان یکی از مراکز مهم شکل‌گیری انقلاب اسلامی و تربیت نیروهای انقلابی و پایبند به  آرمان‌های امام راحل (ره )، شهدای گران‌قدر و منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، همواره نقشی مؤثر در اعتلا و توسعه نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته‌اند.

در ادامه این پیام آمده است: بدون شک شکل‌گیری کانون‌های فرهنگی هنری در دل مساجد به‌عنوان یکی از برکات همین نظام، مسیر را برای ترسیم فضای فرهنگی و هنری اسلامی و ایرانی در جامعه و انتقال آن به سایر ممالک مسلمان هموار نموده و این مراکز فرصت را برای تربیت هنرمندان و اصحاب فرهنگ تراز انقلاب فراهم نموده است.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی لرستان  در ادامه افزوده است: به همین مناسبت، فرارسیدن سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را به‌تمامی فعالان این عرصه و مجموعه‌ی ستاد اجرایی استان تبریک عرض نموده، توفیقات روزافزون این عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسألت می‌نمایم. 

 

کد خبر 1035283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha