تعامل بین هیات اجرایی و هیات نظارت بر انتخابات ۱۴۰۰ ضروری است

سرپرست فرمانداری شیروان با بیان اینکه انتخابات ۱۴۰۰ با هر رویکرد و هدفی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، گفت: تعامل بین هیات اجرایی و هیات نظارت بر انتخابات ۱۴۰۰ ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیروان؛ «علی ذوالفقاری» دوشنبه شب ۱۸ اسفندماه در نشست با اعضای هیات نظارت ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شیروان اظهار داشت: انتخابات ۱۴۰۰ با هر رویکرد و هدفی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و یکی از مهم‌ترین فرازهای تاریخ انقلاب اسلامی خواهد بود.

 

 

سرپرست فرمانداری شیروان بیان کرد: تعامل بین هیات نظارت و هیات اجرایی در راستای اجرای دقیق قانون همچون سنوات گذشته مورد تاکید است.

 

 

ذوالفقاری عنوان کرد: مشارکت حداکثری، سلامت، امنیت و رقابت چهار مولفه مورد تاکید مقام معظم رهبری در بحث انتخابات است که زمینه و بستر مناسب جهت برگزاری با شکوه انتخابات پیش رو فراهم است.

 

 

رییس ستاد انتخابات و رییس هیات اجرایی انتخابات شیروان افزود: در حال حاضر فضای سیاسی و انتخاباتی بیشتر در بستر رسانه و فضای مجازی و به صورت انفرادی در حال شکل گیری است که با توجه به شیوع کرونا ، تقویت این مهم مورد تاکید است.

 

 

وی تصریح کرد: افرادی که قصد کاندیداتوری در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را دارند سریع تر گواهی عدم سوءپیشینه را با مراجعه به دفاتر خدمات قضایی دریافت کنند تا در زمان ثبت نام با مشکل مواجه نشوند.

 

 

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

 

 

کد خبر 1035577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha