حضور جوانان و نوجوانان در مساجد و نمازهای جماعت، نمود فعالیت های کاری پایگاه های مقاومت و کانون های مساجد است

محمدی با اشاره به اینکه پایگاه های مقاومت و کانون های مساجد از سایر بخش های فرهنگی موثرتر هستند، گفت: حضور جوانان و نوجوانان در مساجد و نمازهای جماعت، نمود فعالیت های کاری پایگاه های مقاومت و کانون های فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علی محمد محمدی» امروز (سه شنبه 19 اسفند) در مراسم دیدار مدیران کانون های منتخب مساجد فارس با وی که در سپاه فجر فارس برگزار شد، گفت: نیاز به برگزاری اینگونه جلسات واقعا حس می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس اظهار کرد: با بسیج بی ارتباط نیستم و سعی می کنم سرکشی هایی داشته باشم اما به دوستان گفتم نیازی نیست عکس بازدیدهایم جایی منتشر شود.

وی با اشاره به اینکه حریت بسیجی گونه را هرگز از دست ندهید، تاکید کرد: کسی که کار خود را انجام می دهد، دخالت در کارش نمی کنیم، وظیفه ما پشتیبانی است و ما سعی می کنیم که کار فرهنگی را دنبال کنیم.

محمدی با اشاره به اینکه حضور جوانان و نوجوانان در مساجد و نمازهای جماعت، نمود فعالیت های کاری پایگاه های مقاومت و کانون های فرهنگی است، تاکید کرد: فعالیت کانون های مساجد و پایگاه های مقاومت هر منطقه فعالیت های مجزایی را اجرا کنند و سعی کنند تا هم پوشانی وجود نداشته باشد به طور مثال یک گروه به دنبال بحث آسیب های اجتماعی برود و یک گروه دیگر بخش دیگری را پوشش دهد.

وی با اشاره به اینکه پایگاه های مقاومت و کانون های مساجد از سایر بخش های فرهنگی موثرتر هستند، افزود: نگاهی باید ترویج دهیم که هر کسی در محله گوشه ای از کار را بگیرد.

محمدی اضافه کرد: باید افراد را با اخلاق و منش خوب به مسجد جذب کنیم و مردم همین افراد کوچه و بازار هستند که حتی شاید زنی باشد که کم حجاب باشد و باید اینگونه افرادی که کمتر به مسجد انس دارند را به مسجد بیاوریم.

کد خبر 1036029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha