جوانان موجبات رشد، توسعه و تعالی را برای کشور به ارمغان بیاورند

پورحضرت گفت: جوانان سرمایه‌های اصلی کشور و نظام هستند که می‌توانند موجبات رشد و توسعه و تعالی را به ارمغان بیاورند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال، «وحید پورحضرت» امروز(سه‌شنبه، 19اسفند) در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که در محل فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: یکی از مولفه‌های موثر در انتخابات جوانان هستند.

 

فرماندار ماسال با بیان اینکه وزرات کشور مسئولیت اجرای قانون انتخابات را عهده‌دار و مکلف به ایجاد فضایی آرام و امن برای بسترسازی مشارکت حداکثری است افزود: یکی از اقشاری که میتواند در این حوزه فعال باشد و کمک کند جوانان هستند.

 

وی گفت: جوانان در جامعه کنونی ما با برخورداری از استعدادهای فراوان و درخشانی که دارند می توانند نقش های مختلفی را در همه عرصه‌ها ایفا کنند.

 

پورحضرت جوانان را سرمایه‌های اصلی کشور و نظام دانست که می‌توانند موجبات رشد و توسعه و تعالی را به ارمغان بیاورند تصریح کرد: در کشور ما جوانان در تحولات کشور اعم از پیروزی انقلاب و دفاع مقدس تا کنون نقش مهم و مقدسی داشتند.

 

فرماندار ماسال با بیان اینکه همواره مسئولان ارشد نظام تاکید به استفاده از ظرفیت جوانان در عرصه‌ها و حوزه های مختلف داشتند بیان کرد: در هر برهه‌ای از 42 سال پیروزی انقلاب وقتی از ظرفیت نیروهای جوان استفاده شده، دستیابی به اهداف عالیه دولت و نظام برای ما سهل تر بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه در طی 2 دولت اخیر بنا به تاکید رییس جمهوری جوانان در عرصه‌های مختلف جایگاه ویژه‌ای داشتند خاطرنشان کرد: همواره جوانان سهم عمده‌ای را در حماسه های مختلف سیاسی، مناسبت‌های ملی و مذهبی و ... ایفا کرده‌اند.

 

در ادامه «شیرین سوات‌پور» با بیان اینکه شهرستان ماسال دارای 18 هیئت ورزشی فعال، 37 باشگاه ورزشی، 29 نخبه ورزشی، 11 مقام آور شاخص جوان است اظهار کرد: تا کنون 16 مورد جشنواره بومی محلی در شهرستان برگزار شده است.

 

رییس ورزش و جوانان ماسال با بیان اینکه این شهرستان دارای ظرفیت و پتانسیل ورزشی خوبی است اما از سرانه ورزشی کمی برخوردار است افزود: با توجه به اینکه ماسال یک شهر توریستی و گردشگری است ، نیاز است تا کلنگ احداث یک ورزشگاه بزرگ چند منظوره که امکان میزبانی برگزاری مسابقات ورزشی کشوری در آن باشد در این شهرستان به زمین بخورد.

 

وی با اشاره به اینکه به زودی چمن مصنوعی والیبال در زمین ورزشی شهید محبی احداث می‌شود گفت: فضای مناسب ورزشی در شهر شاندرمن با توجه به جوانان ورزشی با استعدادی که در این شهر هستند، وجود ندارد.

 

سوات‌پور با بیان اینکه به دلیل مطالبه به حق جوانان شاندرمن با همکاری شورای شهر و شهردار این شهر در حال راه اندازی بازارچه محصولات بومی محلی و صنایع دستی هستیم تا در اقتصاد این بخش از مردم گامی برداشته باشیم خاطرنشان کرد: چهار خانه ورزشی روستایی ماسال تجهیز شده و 2 خانه هم در حال تجهیز است.

 

 

کد خبر 1036092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha