راهیان نور نسل جوان و دانشجو را در برابر توطئه های دشمنان  بیمه کرد

نیازمند با بیان اینکه ویژگی های اخلاقی شهدا الگوی جوانان قرار گیرد گفت: سفر راهیان نور نسل جوان و دانشجو را در برابر توطئه های دشمنان بیمه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «محسن نیازمند» امروز (چهارشنبه، ۲۰ اسفند ) در نهمین یادبود شهدای راهیان نور استان گیلان شهید محمدمهدی مقدم، محمد سلیمانی و شهید نریمان مددی مژدهی در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت اظهار کرد: با وجود بحران کرونا ویروس متاسفانه دومین سالی است که دانشجویان از محیط نورانی شهدا محروم شده اند.‌



مسئول بسیج دانشجویی استان گیلان با بیان اینکه سفر راهیان نور در واقع نسل جوان و دانشجو را در برابر توطئه ها و ناهنجاری ها بیمه می کند گفت: در این ایام بایستی از هر فرصتی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان امروز بهره گرفت.



وی اذعان کرد: اخلاص عملی، رفتاری و اخلاقی، انس عمیق با اهل بیت و فعالیت های مذهبی در هیئت ها مهمترین ویژگی های بارز اخلاقی شهدای راهیان نور گیلان است‌.



نیازمند تصریح کرد: شهید مژدهی، مقدم و سلیمانی انس و ارادت خاصی به امام رضا(ع) داشتند و چندین مرتبه با دوچرخه به پابوس امام رضا(ع) به مشهد مقدس رفته بودند. آنها دارای ویژگی اخلاقی بسیار ارزشمندی بودند که می تواند الگوی دیگر جوانان امروزی باشد.



مسئول بسیج دانشجویی استان گیلان اظهار داشت: دغدغه فرهنگی و نگاه ویژه نسبت به جوانانی که برای نخستین بار به سفر راهیان نور اعزام می شدند بخشی از فعالیت های فرهنگی این شهدا بود.

کد خبر 1036403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha