کتابخانه‌گردی مسئولان آران و بیدگل در سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌ های عمومی

همزمان با سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی، مسئولان شهرستان آران و بیدگل در طرح کتابخانه‌گردی که به میزبانی کتابخانه عمومی مجتهدالزمان بیدگلی برگزار شد، شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، همزمان با سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی، مسئولان شهرستان آران و بیدگل در طرح کتابخانه ‌گردی شرکت کردند.  

 

در این مراسم که در کتابخانه تازه تاسیس مجتهدالزمان بیدگلی به عنوان کتابخانه منتخب این طرح برگزار شد، فرماندار آران و بیدگل، رئیس اداره کتابخانه ­های عمومی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، بخشدار مرکزی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مردم فرهنگ‌ دوست آران و بیدگل حضور داشتند.

 

 اهدای کتاب توسط فرماندار شهرستان آران و بیدگل به اعضای کودک کتابخانه مجتهدالزمان و غرس نهال در حیاط کتابخانه توسط مسئولان شهرستان از برنامه های جانبی کتابخانه گردی مسئولان بود.

 

طرح کتابخانه‌گردی با هدف آشنایی مخاطبان و مراجعه کنندگان با خدمات و برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی کتابخانه‌های عمومی اجرا می‌شود.

 

اکرام فکر و اندیشه و تجلیل از مقام شامخ کتابداران ، برجسته سازی خدمات و فعالیت‌های کتابخانه‌های عمومی، ترویج فرهنگ مطالعه و بیان جایگاه اجتماعی کتابخانه‌های عمومی و نقش کتابداران در راهبری امر مطالعه از دیگر اهداف اجرای طرح کتابخانه گردی است.

 

 

کد خبر 1036412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha