نمایشگاه آثار هنری نقاش آران و بیدگلی در فضای مجازی برپا شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل از برگزاری نمایشگاه آثار هنری سید محسن سیدیان هنرمند نقاش آران و بیدگل در بستر فضای مجازی خبر داد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با مبعث پیامبر اکرم(ص) نمایشگاه آثار هنری هنرمند نقاش آران و بیدگلی در بستر فضای مجازی برپا شده است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: در این نمایشگاه ، تعداد ۳۰ اثر از آثار هنرمند جوان سید محسن سیدیان، در قالب آثار منتخب طراحی با موضوعات و تکنیک های متفاوت (مداد گرافیتی و مدادکنته، مدادرنگی، خودکار، ماژیک و زغال) به صورت انفرادی و در بستر فضای مجازی به مدت دو روز به نمایش گذاشته می شود.

 

ضابطی افزود: سید محسن سیدیان از هنرمندان نقاش شهرستان آران وبیدگل فارغ التحصیل رشته کارشناسی نقاشی از دانشگاه « باهنر کرمان» و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد از دانشگاه « هنر اصفهان، دبیر آموزش و پرورش و مدیر مسئول آموزشگاه آزاد هنری « هفت رنگ» است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل، هدف از ارائه این آثار توسط این هنرمند را به نمایش گذاشتن تجربه های شخصی در قالب طراحی خطی و هایپر رئال با موضوعات گوناگون عنوان کرد و تصریح کرد: کسب رتبه نخست شهرستان کاشان در رشته نقاشی سال ۱۳۸۸-۱۳۸۷، کسب رتبه برتر مسابقات علمی، فرهنگی هنری کاشان سال ۱۳۹۰، کسب رتبه برتر کشوری و استانی چهار دوره «پرسش مهر» در رشته طراحی، کسب رتبه نخست در رشته طراحی جشنواره «مهر آفرینان فاطمی»سال ۱۳۹۲ برخی از افتخارات این هنرمند جوان است.


ضابطی تصریح کرد: دو اثر کاریکاتور این هنرمند نیز در اولین جشنواره کاریکاتور دانشجویان سراسری کشور دیماه ۱۳۸۰ و در ششمین دوسالانه بین المللی کاریکاتور تهران سال مهرماه ۱۳۸۲ به چاپ رسیده است./

کد خبر 1036460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha