پذیرش مسافران نوروزی در زائرسرای امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود ممنوع است

هیئت امنای امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود با صدور اطلاعیه ای اسکان میهمانان نوروزی در زائرسرای این امامزاده را با عنایت به وضعیت اضطراری ناشی از شیوع کرونا ممنوع اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، هیئت امنای امامزاده سید ابراهیم خراسانی (ع) شهر لاهرود با صدور اطلاعیه ای اسکان میهمانان نوروزی در زائرسرای این امامزاده را با عنایت به وضعیت اضطراری ناشی از شیوع و گسترش روز افزون بیماری کرونا ممنوع اعلام کردند.

 

در این اطلاعیه آمده است:

پیشاپیش فرارسیدن عید نوروز را محضر زائران، مسافران، گردشگران و مجاوران حرم مطهر امامزاده حضرت سید ابراهیم خراسانی (ع) شهر لاهرود تبریک و تهنیت عرض می نمائیم. به آگاهی عموم میرساند با عنایت به وضعیت اضطراری ناشی از شیوع و گسترش روز افزون ویروس کرونا و تصمیمات ستاد استانی مبارزه با کرونا مبنی بر پرهیز از سفرهای غیر ضروری، پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی در زائرسرای امامزاده سید ابراهیم خراسانی (ع) شهر لاهرود تا اطلاع ثانوی ممنوع می باشد.

 

لذا از زائران، گردشگران و مسافران نوروزی تقاضا می شود از درخواست اسکان در ایام تعطیلات نوروز در زائرسرای امامزاده سید ابراهیم خراسانی (ع) شهر لاهرود خودداری نمایند.

 

بدیهی است پس از ایجاد شرایط عادی در کشور، زائرسرای امامزاده سید ابراهیم خراسانی (ع) به رسم ادب و احترام پذیرای زائران، گردشگران و مسافران از اقصی نقاط میهن اسلامی خواهد بود.

کد خبر 1036674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha