جمعی از روستائیان بخش مرکزی آبادان خون اهدا کردند

همزمان با ۲۷ رجب سالروز بعثت پیامبر عظیم الشان جهان اسلام (ص) جمعی از روستائیان غیور به همراه بخشدار مرکزی آبادان با حضور در سازمان انتقال خون این شهرستان در حرکتی خیرخواهانه جهت کمک به بیماران نیازمند خون اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، جمعی از روستائیان انقلابی و همیشه در صحنه به همراه بخشدار بخش مرکزی آبادان امروز (پنج شنبه 21 اسفند) همزمان با 27 رجب سالروز بعثت رسول اکرم (ص) با مراجعه به سازمان انتقال خون در حرکتی خیرخواهانه و در راستای کمک به نیازمندان خون خود را اهدا کردند.

 

«ادیب محاوی» در این باره ضمن تبریک سالروز بعثت نبی مکرم اسلام (ص) به همه مسلمانان جهان به ویژه ملت شریف ایران اسلامی و مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان آبادان اظهار کرد: طی یک سال گذشته شرایط سختی ناشی از اپیدمی بیماری کرونا را در سطح کشور به ویژه این منطقه را سپری کردیم و متاسفانه هجوم بی ‌رحمانه این ویروس زندگی همه ما را تحت تاثیر خود قرار داد.

 

بخشدار بخش مرکزی آبادان افزود: خوشبختانه در کشور ما با تدابیر ویژه جامعه پزشکی دلسوز و فداکار و همچنین رعایت الزامات بهداشتی توسط مردم تا حدودی موفق به مقابله با بیماری کووید 19 شده ایم اما با این حال باید الگوسازی‌های بیشتری صورت گیرد تا مسئولان و مردم در کنار یکدیگر بتوانند هر چه بیشتر سهم خود را در فرآیند مقابله با این بیماری ادا کنند.

 

وی هدف از اهدای خون توسط روستائیان بخش مرکزی را کمک به بیماران نیازمند بیماری کرونا عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه این ویروس بیشتر افراد دارای بیماری های زمینه ای، سالمندان و کودکان را هدف قرار داده و برخی از آنها به لحاظ جسمانی شرایط مطلوبی نداشتند این مسئله نیز در نوع خود دغدغه بزرگی برای جامعه ما به ویژه عزیزانی که در فرآیند درمان نیازمند دریافت خون هستند ایجاد کرده است، از این رو نیاز جامعه هدف به خون ما را بر آن داشت تا با یاری عزیزان جبهه سلامت امروز به اتفاق روستاییان بخش مرکزی آبادان در حرکتی خداپسندانه در راستای کمک به بیماران خون اهدا کنیم.

 

محاوی تصریح کرد: از مدت‌ها قبل جمعی از روستائیان بخش مرکزی آبادان اعلام کرده بودند که مایل به اهدای خون هستند تا سهمی در بهبود وضعیت بیماران داشته باشند، لذا با توجه به خواسته این عزیزان هماهنگی‌هایی با سازمان انتقال خون صورت گرفت و امروز نیز به همراه بیش از ۲۰ نفر از روستائیان عزیز در سازمان انتقال خون حضور پیدا کرده و خون اهدا کردند.

 

وی با تقدیر از حس انسان دوستی روستائیان روستاهای بخش مرکزی آبادان اضافه کرد: امیدوارم این حرکت در جای جای کشور ما به یک الگوی صحیح و دائمی بدل شود و ما همیشه این کارها را به چشم یک وظیفه شرعی و انسانی نگاه کنیم.

 

کد خبر 1036732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha