هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان گفت: هزار بسته معیشتی بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

«مرتضی صفی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروران اظهار داشت: همزمان با عید مبعث رسول‌ اکرم (ص) پنجمین مرحله‌ رزمايش مواسات با عنوان زکات، مواسات و همدلی با مشارکت شورای زکات شهرستان، مراکز نیکوکاری، خیرین، کشاورزان، گروه‌های جهادی با محوريت امام جمعه و دبیرخانه شورای زکات تعداد هزار بسته معیشتی شامل اقلام اساسی برنج، روغن، ماکارونی، حبوبات، مرغ ، سیب زمینی، پیاز و غیره تهیه  و بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

 

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان بیان کرد: بسته های اقلام اساسی بین هزار خانوار نیازمند در سطح شهر و روستای شیروان توزیع شد که بیش از چهار هزار نفر از آن برخوردار می شوند.

 

 

صفی پور عنوان کرد: این نهاد از ابتدای شیوع کرونا تاکنون هشت هزار و ۶۵۰ بسته معیشتی بین مددجویان تحت پوشش توزیع کرده است که ارزش آن حدود ۲۶ میلیارد ریال بوده است.

 

 

وی منابع تامین مبالغ جمع آوری شده را از محل کمک های این نهاد و نیکوکاران عنوان کرد و افزود: با شیوع کرونا، بیکاری و مشکلات اقتصادی برای زنان سرپرست خانوار علاوه بر مستمری ماهانه به مددجویان تحت پوشش این نهاد، تهیه و توزیع بسته های معیشتی هم انجام شد  و این روند همچنان ادامه دارد.

 

 

وی تصریح کرد: هم اکنون ۱۷ هزار و ۲۹۲ نفر مشتمل  بر ۹ هزار و ۳۰۷ خانوار در شهرستان ۱۵۷ هزار نفری شیروان زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

 

 

شهرستان شیروان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

 

 

کد خبر 1036875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha