ثبت نام ۲۸۱ نفر در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا استان البرز تا به امروز

شهبازی با اعلام استقبال بیشتر آقایان برای ثبت نام در شورای اسلامی شهر و روستا گفت: تا به امروز ۲۸۱ نفر در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستان استان البرز ثبت نام به عمل آوره اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « عزیزالله شهبازی» طی بازدید از حوزه های ثبت نامی انتخابات شوراهای شهر و روستا که در فرمانداری کلانشهر کرج شنبه ۲۳ اسفند انجام شد گفت: شمار داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در البرز به ۲۸۱ نفر رسیده است. 

 

استاندار البرز افزود: تمامی هیئت های اجرایی و نظارتی بر جریان انتخابات به منظور برپایی انتخابات سالم با حضور حداکثری مردم آمادگی خود را جزم کرده اند و انتظار می رود تعداد ثبت نام کنندگان به ۲ هزار نفر برسد. 

 

وی اظهار کرد: شرایط حضور و مشارکت آحاد مردم از گروه های مختلف و سلایق به منظور حضور در عرصه شورای اسلامی شهر و روستا فراهم شده است. 

 

وی ادامه داد: انتظار می رود تمامی افرادی که تخصص، توانمندی، شرایط لازم به منظور عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا را دارند دعوت می شود در این دوره از انتخابات حضور بهم رسانند. 

 

استانداری البرز خاطرنشان کرد: تدابیر ویژه ای به منظور برپایی یک انتخابات امن، ایمن و سالم با حضور حداکثری مردم فراهم شده است و در این رابطه شهرداران و اعضاء کنونی شورای شهر از حیث قانونی امکان بهره مندی از امکانات و اختیارات شهری برای حمایت از کاندیدایی را ندارند. 

 

 

کد خبر 1037124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha