برگزاری نشست هماهنگی و برنامه ریزی اعیاد شعبانیه در آران و بیدگل

در آستانه فرارسیدن ماه شعبان المعظم، نشست هماهنگی و برنامه ریزی ستاد اعیاد شعبانیه در شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، در آستانه فرارسیدن ماه شعبان المعظم، نشست هماهنگی و برنامه ریزی ستاد اعیاد شعبانیه در شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

 

در این نشست که با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل، اعضای شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان و مسئول دبیرخانه دائمی آیین ها و همایش های مذهبی برگزارشد، در خصوص نحوه برگزاری جشن های اعیاد شعبانیه در شرایط کرونایی بحث و تبادل نظر شد.

اجرای سرودخوانی در میادین اصلی و فضای باز هیئات مذهبی، اجرای مولودی خوانی کوتاه در میادین شهر، اجرای راهپیمایی خودرویی، برگزاری جشن های اعیاد شعبانیه به صورت محدود با رعایت پروتکل های بهداشتی، آذین بندی معابر و سردرب مساجد و حسینیه ها، اجرای برنامه های ویژه از سوی کانون های فرهنگی و مؤسسات قرآنی، برپایی جشن های ویژه نیمه شعبان در پارک ها و بوستان ها و اجرای طرح هر خانه گلدانی برای شهید از جمله پیشنهادات این ستاد برای برگزاری باشکوه جشن های شعبانیه بود.

 

همچنین در این نشست مقرر شد مسابقات فرهنگی با عناوین «یک عکس یک خاطره» با هدف یادآوری جشن های شعبانیه سال های گذشته، «مسابقه کتابخوانی» با موضوع مهدویت ، مسابقه آنلاین فرهنگی در فضای مجازی و مسابقه قرآنی هر کودک یک سوره در اعیاد شعبانیه برگزار شود.

 

بر اساس تصمیم اعضای نشست، با توجه به شرایط کرونایی برپایی هرگونه ایستگاه صلواتی جهت توزیع چای، شربت ، شیرینی و غیره در این ایام ممنوع خواهد بود.

کد خبر 1037634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha