محله عباس آباد آران و بیدگل با «حبیبان خدا» به استقبال نوروز می رود

مسئول برگزاری دومین آیین تجلیل از خادمین محله عباس آباد شهرستان آران و بیدگل، از برگزاری همایش «حبیبان خدا» با تجلیل از کسبه قدیمی و با سابقه این محله در نوروز ۱۴۰۰ خبر داد.

امیر رحمتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: دومین آیین تجلیل از خادمین محله عباس آباد آران و بیدگل در قالب همایش «حبیبان خدا» در ایام نوروز ۱۴۰۰ برگزار می شود.

 

مسئول برگزاری دومین آیین تجلیل از خادمین محله عباس آباد آران و بیدگل افزود: در این همایش که به همت شورایاری محله عباس آباد برگزار خواهد شد، از ۲۵ کسبه قدیمی محله از صنوف مختلف تجلیل خواهد شد.

 

رحمتی با اشاره به اینکه در محله عباس آباد بیش از ۱۸۰ باب مغازه از صنوف فعالیت دارند، اظهار داشت: هدف از برگزاری این همایش، ارتقای فرهنگ وجدان کاری، امانتداری و کسب درآمد و رزق حلال با تاکید بر مردم داری کسبه و ارائه اخلاق خوب و رفع مشکلات مردم با ارائه خدمات به آنان است.


عضو هیئت امنای شورایاری محله عباس آباد افزود: ترویج خلق و خوی حسنه و صفات انسان دوستانه ای چون مردم داری، صداقت، امانتداری، گذشت، دستگیری از فقرا و درماندگان، خیرخواهی و تقسیط اجناس، از سال های دور تاکنون در بین کسبه این محله رایج است و کماکان ادامه دارد.


رحمتی خاطر نشان کرد: در مرحله نخست آیین تجلیل از خادمین محله عباس آباد در آذر ماه سال ۹۸ از پاکبانان محله عباس آیاد تجلیل شد.


محله عباس آباد شهرستان آران و بیدگل به عنوان نخستین و تنها محله ای است که پروژه شورایاری و مدیریت محله را در سطح استان اصفهان با همکاری شهرداری ناحیه یک این شهر کلید زده است و قرار است طی پروژه «عباس آباد ۱۴۰۶» در طی ۱۰ سال بیش از ۱۰۰ پروژه عمرانی، فرهنگی، ورزشی، سلامت و مبلمان شهری را از طریق شورایاری و مشارکت مردم محله عباس آباد در این محله اجرا نماید و مرحله دوم پروژه تجلیل از خادمین محله، سی و سومین پروژه طرح عباس آباد ۱۴۰۶ است./

کد خبر 1037754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha