در حوزه های مربوط به مبارزه با کرونا شاهد جهش بودیم

یک عضو هیئت رییسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حوزه های مربوط به مبارزه با کرونا شاهد جهش بوده ایم، گفت: این جهش نشان می دهد که اگر ما احساس نیاز کنیم، ظرفیت ایجاد جهش در کشور وجود دارد.

حجت الاسلام حسن شجاعی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به رصد تحقق شعار جهش تولید گفت: به عنوان یک رویکرد ما در حوزه های مربوط به مبارزه با کرونا شاهد جهش بودیم. بر فرض مثال در حوزه تولید ماسک یا مواد ضد عفونی کننده ما با جهش تولید مواجه بودیم و این جهش نشان می دهد که اگر ما احساس نیاز کنیم ظرفیت ایجاد جهش در کشور وجود دارد.

 

این عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در سایر عرصه ها ما به شکل موردی و مصداقی موفق به جهش شده ایم و این رویکرد به شکل کلان در حوزه های مختلف محقق نشده است البته در حوزه صنعت و کشاورزی کارهای خوبی شده است، جهش هایی را شاهد بودیم اما اینها موردی و مصداقی بوده است و به عنوان یک رویکرد به صورت کامل محقق نشده است.

 

وی تصریح کرد: امیدواریم در سال 1400 بتوانیم شاهد تحقق شعار جهش تولید در تمامی بخش های کشور باشیم. مقام معظم رهبری بارها تاکید کردند که اولویت اول کشور اقتصاد است، جهت آن نیز روشن است. دشمنان ما جنگ اقتصادی را به عنوان جنگ اولویت دار با ما سالهاست که آغاز کرده اند و سایر عرصه ها را به عنوان اولویت بعدی مد نظر دارند.

 

نماینده مردم ابهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وقتی اولویت دشمن جنگ اقتصادی است در این سو هم ما باید دفاع اقتصادی را در اولویت قرار دهیم که این شعارها در این جهت بوده است که ما دفاع خوب اقتصادی داشته باشیم.

 

 

 

کد خبر 1037883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha