مسئولان با روحیه جهادی دوران دفاع مقدس وارد عرصه مدیریتی شوند

امام جمعه ایلام با بیان اینکه بالاترین جهاد برای مدیران این است که با هر قدرتی که دارند تلاش کنند، به مردم امید و انگیزه بدهند، گفت: مسئولان با روحیه جهادی دوران دفاع مقدس وارد عرصه مدیریتی شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در مراسم تودیع و معارفه استاندار سابق و جدید ایلام ضمن اشاره به اینکه مسئولیت در نظام اسلامی امانتی سنگین است، اظهار کرد: کسی که در جایگاهی قرار می گیرد، باید پاسخگو باشد و اگر کسی از جایگاهش به دنبال برخورداری از امتیازات مادی آن باشد، قطعا صلاحیت ندارد و فردی است که فقط به دنبال کار و اندوخته ی خود است نه خدمت به دیگران.
 
 
حجت الاسلام « الله نور دکتر کریمی تبار» تصریح کرد: آنچه که می تواند مسکن آلام و دردهای مردم باشد، تلاش شبانه روزی مدیران است.
 
 
 
وی افزود: بالاترین جهاد برای مدیران این است که با هر قدرتی که دارند تلاش کنند، به مردم امید و انگیزه بدهند، مردم را به آینده امیدوار کنند و با اشتیاق پای صندوق آرا بیایند و در سرنوشت سیاسی خود مشارکت داشته باشند.
 
 
 
وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در مورد تکریم ارباب رجوع و گوش کردن مدیران به درد دل آن ها بیان کردند اگر کارگزاری نتواند مشکل حل کن باشد، باید با روی خوش از ارباب رجوع استقبال و با لحن کریمانه او را اقناع کند.
 
 
 
حجت الاسلام   کریمی تبار در ادامه تاکید کرد:  اگر می خواهیم مدیری را نقد کنیم، باید متناسب با وضعیت کشور و وضعیتی باشد که دولت در آن قرار دارد،  هرچند در همین شرایط  مهندس سلیمانی دشتکی تلاش های خوبی  داشتند و این تلاش ایشان موجب شد که بنده از رهبری درخواست ماندن ایشان در استان را داشته باشم، هر چند از وزارت کشور گله مند هستیم و انتظار نداشتیم برای استان ایلام با همه ی سختی هایی که کشیده است، در این شرایط استاندارش را برای جای دیگر ببرند، هر چند گله کردن دیگر فایده ای ندارد.
 
 
وی در ادامه با توجه به اقدامات سلیمانی دشتکی استاندار سابق ایلام، ابراز کرد: ایشان پای کار بودند و در گرفتن اعتبار رابطه خوبی داشتند، و در زمینه های مختلف از جمله زیرساختها، اربعین، سیل، کرونا و...پای کار بودند و نشاط جهادی را در ایشان می دیدم، از زحمات ایشان تشکر می کنم و برای ایشان در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت دارم.
 
 
 
نماینده  ولی فقیه در استان با اشاره به این نکته که برای انتخاب استاندار جدید اجماع نسبی در استان وجود داشته است، از اصحاب رسانه، نمایندگان استان در مجلس و همه ی کسانی که در این زمینه تلاش کردند، قدردانی کرد.
 
 
امام جمعه ایلام در پایان گفت : امیدواریم مسئولیت جدید برای آقای نوذری مقطع مبارکی باشد و اعتمادی که به ایشان شده است را به نحو مطلوب ادا کنند، از تجربه ای که در این مدت در استان داشته اند به عنوان یک فرصت در مسیر توسعه و پیشرفت استان کنند.
کد خبر 1037982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha