مناسب سازی پیاده روهای شهر نهبندان بسیار نامطلوب است

بیکی گفت: مناسب سازی و وضعیت پیاده روهای نهبندان نامطلوب است و شهرداری و شهروندان باید در این زمینه اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند؛ «مجید بیکی» امروز (۲۵ اسفند) در شورای ترافیک شهرستان نهبندان، اظهار کرد: در جلسات شورای ترافیک، معضلات و مشکلات ترافیکی شهرستان بررسی می شود تا مردم بتوانند از خدمات بیشتری بهره مند شوند.

 

فرماندار نهبندان با بیان اینکه طبق بررسی های روزهای اخیر ورودی ها و خروجی های استان با افزایش همراه بوده است، افزود: این آمار نشان می دهد ترددها افزایش داشته است، لذا باید تمهیدات لازم برای تردد ایمن مسافران پیش بینی و اتخاذ گردد.

 

بیکی تصریح کرد: روزهای پایانی سال پیک ورود و خروج مسافر از شهرستان را خواهیم داشت و آن چیزی که وظیفه دستگاه ها است، حضور موثر و در میدان بودن آنها است.

 

وی با بیان اینکه باید تیمی متشکل از فرمانداری، شهرداری، پلیس راهور و اورژانس، هلال احمر، راهداری، اداره برق، محیط زیست پلیس راه تشکیل و نسبت به شناسایی و احصاء نقاط حادثه خیز اقدام کنند، گفت: این دستگاه ها باید در ایام نوروز در حالت آماده باش و خودروهای خود را مستقر داشته باشند.

 

فرماندار نهبندان با بیان اینکه متاسفانه ورودی شهر نهبندان از سمت شهداد نیازمند ساماندهی است، گفت: اجرای آیلند در ورودی شهر باید در دستور کار دستگاه های متولی قرار بگیرد.

 

بیکی از وضعیت نامطلوب پیاده روها و مناسب سازی معابر شهر نهبندان گلایه کرد و افزود: مصوبات شورای ترافیک باید هر چه بهتر در راستای خدمت به مردم اجرا شود.

 

وی گفت: با تصمیمات شورای ترافیک شاهد کاهش تصافات جرحی و فوتی به میزان قابل توجهی در سال جاری بوده ایم که از میانگین کشوری هم پایین تر است.

کد خبر 1038033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha