رسانه ها بهترین ابزار  تبیین آموزه های ناب دین مبین اسلام هستند

بصیری گفت: باید با بهره‌گیری از رسانه‌ها مسائل و آموزه های دین مبین اسلام را به درستی معرفی کرده و هنرمندانه جلوی شبهه‌افکنی دشمنان را بگیریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بهشهر استان مازندران، «محمود بصیری»، امروز(۲۶اسفند) در آیین اختتامیه جشنواره ملی "دل گپ"  در سالن همایش سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی مازندران اظهار کرد: مکتب حاج قاسم مکتب حرکت است و مکتب نشستن نیست و مکتب دل نبستن به دنیاست.

 

رییس سازمان بسیج رسانه کشور افزود: حاج قاسم الگوی مناسب در زندگی و عصر ماست که برای ظهور جنگید و تلاش کرد و به شهادت رسید.

 

بصیری گفت: ما باید قلب ها را فتح کنیم و امید بیافرینیم و ما در جنگ هستیم و مجبورم برای شرف خود سختی ها را تحمل کنیم تا دشمن را عقب بزنیم.

 

وی افزود: ایران خانه ماست و باید بهره وری خود را افزایش دهیم و در هیچ جنگی بدون ایستادن و مقاومت نبودیم و جانانه جنگیدیم.

 

رییس سازمان بسیج رسانه کشور اظهار کرد: مکتب  حاج قاسم، مکتب گفتگو و ایستادگی است و جناحی نبود و باید برای با هم بودن و در کنار هم بودن تلاش کنیم و از مکتب حاج قاسم در خانه صحبت کنیم.

 

بصیری گفت: رسانه نقش مهم و اساسی در جامعه دارد و باید تفسیرهای تازه بیان کنیم و برای اسلام اثرگذار باشیم .

 

وی با بیان اینکه باید با بهره‌گیری از رسانه‌ها  مسائل و آموزه های دین مبین اسلام را به درستی معرفی کرده و هنرمندانه جلوی شبهه‌افکنی دشمنان را بگیریم، افزود:  باید احساس مسئولیت داشته باشیم و احازه ندهیم برخی رسانه ها جای رسانه انقلابی را بگیرد.
 

 

به گزارش شبستان، در این جشنواره از خانواده «محمدحسن قریب طزره» شهید شاخص رسانه، برترین های جشنواره ملی «دل گپ» و دست اندرکاران جشنواره  تجلیل به عمل آمد.

 

این گزارش می افزاید: در مجموع 1500 اثر به جشنواره راه یافت و  از 13برگزیده از 6 استان کشور با رعایت پروتکل های بهداشتی تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 1038409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha