خدمت رسانی به ایثارگران یک تکلیف و رسالت الهی است

حجت الاسلام شکری با اشاره به اینکه خدمت رسانی به ایثارگران یک تکلیف و رسالت الهی است گفت: تکلیفی که با درک جایگاه ایثارگری جانبازان و شهداء و صبوری های آنان قابل فهم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام شکری» طی آئین گردهمایی کارکنان بنیاد شهید که با محوریت تقدیر و تجلیل از خانواده شهداء چهارشنبه ۲۷ اسفند در سالن شهرداری میلاد کرج برگزار شد گفت: خیر رسانی به خانواده معظم شهداء و ایثارگران یکی از موهبت هایی است که خداوند به خدمتگذاران این عرصه اعطاء کرده است. 

 

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: خدمت رسانی به ایثارگران یک تکلیف و رسالت الهی است، تکلیفی که با درک جایگاه ایثارگری جانبازان و شهداء و صبوری های آنان قابل فهم است. 

 

وی با اشاره به اهمیت خدمت رسانی به خانواده شهداء و ایثارگران بیان کرد: خدمت رسانی به خانواده شهداء و ایثارگران باید بدون منت و با درک به اهمیت فداکاری و ایثارگری آن عزیزان باشد. 

 

به گفته حجت الاسلام شکری، شهداء و ایثارگران تا حدّ جان مجاهدت کردند و امنیت اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و ملی را برای ایران اسلامی ایجاد کردند و اگر بخواهیم با عمق جان به این عزیزان خیررسانی و خدمت رسانی کنیم این امر با وعده خدا در قالب پاداش خیر کثیر فراهم می شود.

 

کارکنان بنیاد شهید رسالت خدمت رسانی به ایثارگران را برعهده دارند

 

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امورایثارگران بیان کرد: کارکنان و کارشناسان فعال در عرصه بنیاد شهید رسالت خدمت رسانی به ایثارگران را برعهده دارند، رسالتی که با باور به آن یک جایگاه خاص و دور اندیشانه ای پیدا می کنند.

 

حجت الاسلام شکری با بیان اهمیت خیررسانی به ایثارگران و خانواده های آنان بیان کرد: کمترین مومن کسی است که مردم از دست و زبان او در امان باشد و بالاترین مومن کسی است که به مردم خیر برساند؛ امروز هر یک از مردم و کارشناسان بنیاد به صورت ویژه باید دغدغه ایثارگران را داشته باشند و خدمت رسانی به آنان را در برنامه خود قرار دهند. 

 

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: در طول دوران دفاع مقدس رنج های بی شماری به مردم تحمیل شد و شهداء و ایثارگران ما را از آن گذرگاه سخت عبور داده اند. 

 

 

 

 

کد خبر 1038684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha