۲۰ هزار سبد غذایی بین نیازمندان نهبندان توزیع شد

قاسمی گفت: در بخش کمک های مومنانه با مشارکت خیّرین و دستگاه های خدمات رسان، بیش از ۲۰ هزار سبد غذایی و کمک های نقدی در سطح شهرستان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از نهبندان،«مجید بیکی» به مناسبت ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار به همراه اعضای شورای تأمین، رئیس دادگستری و دادستان شهرستان با «محمدعلی قاسمی»، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ددیار و گفتگو کرد.

 

در این جلسه سرهنگ «محمدعلی قاسمی»، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان اظهار کرد: خدمت رسانی در مجموعه سپاه توفیقی است که نصیب ما شده است، امیدواریم ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان با بیان اینکه در سال 99 علی رغم همه مشکلات با همراهی و مشارکت بین همه دستگاه های اجرایی کارنامه درخشانی را داشته ایم، افزود: بعد از انتصابات کلان کشور در مجموعه سپاه، نگاه بسیج و سپاه در کنار ماموریت جنگ سختی که بر عهده نیروهای مسلح و سپاه بود، بخش عمق بخشی به نظام و انقلاب به صورت ویژه با تاکید مؤکد فرمانده کل سپاه هدف قرار گرفت.

 

قاسمی تصریح کرد: در بخش مردم سرمایه گذاری ویژه ای انجام شد لذا در بخش کمک های مومنانه با مشارکت خیّرین و دستگاه های خدمات رسان، بیش از 20 هزار سبد غذایی و کمک های نقدی در سطح شهرستان توزیع شد.

 

وی با اشاره به پروژه های محرومیت زدایی، کمک به ساخت مسکن محرومین و اجرای و مرمت قنوات توسط سپاه نهنبدان، اضافه کرد: مجموعه سپاه با نیروهای جهادی برای مقابله با ویروس کرونا طرح شهید سلیمانی را به صورت محله ای اجرا کردند که این اقدامات عادیات خوبی برای مردم داشت.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان با بیان اینکه خوشبختانه  اجرای برنامه ها در شهرستان نهبندان با مشارکت دسته جمعی همراه بود، گفت: ضمن تشکر از تلاش های فرمانداری خوسف در رفع دغدغه های مردم، مجموعه سپاه هم نیز در کنار دستگاه های اجرایی تلاش می کند در دفاع از آرمان های انقلاب گام های مصمم تری بر دارد.

 

در این جلسه همچنین «مجید بیکی» فرماندار نهبندان اظهار کرد: زمانی که هدف مسئولان خدمت رسانی است سعی می شود از تمام ظرفیت ها برای توسعه منطقه کم برخوردار نهبندان استفاده شود.

 

فرماندار نهبندان با بیان اینکه علی رغم تمامی اختلاف نظرها باید اقداماتی به نفع مردم انجام داد، افزود: برای توسعه شهرستان مدیریت با نگاه همدلی و همراهی بین مسئولان، می تواند الگویی موفق باشد.

کد خبر 1038901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha