۱۴ قرآن پژوه جهرمی حافظ کل قرآن شدند

عزیزی نیا گفت: ۱۴ نفر از قرآن پژوهان «دارالتحفیظ الهادی (ع)» جهرم همزمان با اعیاد شعبانیه مفتخر به حفظ کل قرآن کریم شدند.

«حسن عزیزی نیا» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک میلاد سرداران کربلا در ایام ماه شعبان، گفت: همزمان با ایام جشن و سرور اهل بیت (ع)، ۱۴ نفر از قرآن پژوهان موسسه قرآنی «دارالتحفیظ الهادی (ع)» موفق به حفظ کل قرآن کریم شدند.

 

مدیر موسسه قرآنی «دارالتحفیظ الهادی (ع)» با اشاره به اینکه ۲ نفر از این افراد دانش آموز هستند، افزود: «فاطمه آبروشن» ۱۴ ساله و «فاطمه نظری» ۱۷ ساله از دانش آموزان موفق این موسسه هستند که مفتخر به حفظ کل قرآن کریم شدند.

 

وی بیان کرد: «نجمه خانی»، «زهرا جاویدنیا»، «سارا آبسواران»، «فاطمه معراجی»، «زینب شریفی»، «سهیلا تراب زاده»، «سمانه حیدری»، «زهرا حسن زاده»، «خدیجه دهقانی»، «فاطمه مهدی»، «زهرا مخلصی» و «سعیده رحمانیان» دیگر قرآن پژوهان «دارالتحفیظ الهادی (ع)» هستند که موفق به حفظ کل قرآن کریم شدند.

 

عزیزی نیا با اشاره به نحوه حفظ قرآن دراین موسسه، عنوان کرد: این قرآن پژوهان به صورت طرح ۲ ساله بودن، سه ساله و چهار ساله به حفظ کل قرآن کریم اقدام می کنند.

 

وی ادامه داد: در موسسه قرآنی «دارالتحفیظ الهادی (ع)»، هر کس با توجه به توانایی، وقت و استعداد خود می تواند در قالب طرح های یک ساله، ۲ ساله و سه ساله به حفظ قرآن کریم مشغول شود.

 

مدیر موسسه قرآنی «دارالتحفیظ الهادی (ع)»، عنوان کرد: موسسه قرآنی «دارالتحفیظ الهادی (ع)» از سال ۹۱ فعالیت خود را آغاز و تاکنون موفق به تاسیس و توانمندسازی ۹ شعبه در سه استان کشور شده است.

 

عزیزی نیا با اشاره به اینکه هم اکنون ۵۰۰ قرآن پژوه از اقشار مختلف اعم به حفظ قرآن کریم در این موسسه پرداخته اند، بیان کرد: دانش آموز، دانشجو، طلبه، کاسب، معلم، پرستار، پاسدار و... از جمله اقشاری هستند که با  نام نویسی در این موسسه قرآنی مشغول به حفظ قرآن هستند.

 

مدیر دارالتحفیظ الهادی (ع) با بیان اینکه این مجموعه به صورت مردمی اداره می‌شود و هزینه های آن توسط مردم و خیرین تامین می‌شود، گفت: طرح دهم‌های ۱۰ تومانی الهادی (ع) در این مجموعه راه اندازی شد که طی این طرح مردم می توانند دهم هر ماه به نیت امام دهم، با حداقل ۱۰ هزار تومان جهت ترویج فعالیت های قرانی سهیم شوند.

 

عزیزی نیا گفت: مردم می توانند جهت کمک به این مجموعه هدایای خود را به شماره کارت موسسه قرآنی دارالتحفیظ الهادی (ع)  واریز کنند و در ثواب یکصد ختم قرآن در طول هفته سهیم شوند.

 

کد خبر 1038936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha