اهدای ۳۳۷۰ بسته کمک های مومنانه و جهیزیه به زوج های جوان سی سختی

آئین اهدای ۳۷۰ سری جهیزیه به زوج های جوان و اهدای ۳ هزار بسته کمک های مومنانه (عید نوروز) به زلزله زدگان سی سخت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آئین اهدای ۳۷۰ سری جهیزیه به زوج های جوان و اهدای سه هزار بسته کمک های مومنانه (عید نوروز) به زلزله زدگان سی سخت امروز (۲۸ اسفند ماه) با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، استاندار استان، فرمانده سپاه فتح و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستان دنا در شهر سی سخت برگزار شد.

سردار «حمید خرم دل» در این آئین ضمن خیرمقدم به فرمانده کل سپاه، فرمانده جدید قرارگاه خاتم الانبیاء، تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار، گفت:
 سال آینده بی شک از ساخت و سازهای صورت گرفته در سی سخت افتخار خواهیم کرد.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: شهادت می دهم به عنوان نماینده فرمانده سپاه کشور که همه مسئولان و دستگاه ها در استان کهگیلویه و بویراحمد پای کار بوده اند و این آرامش حاکم بر شهر نتیجه همین همکاری و تعامل است.

وی یادآور شد: تاکنون یک سرقت در شهر زلزله زده سی سخت صورت نگرفته که نشان از امنیت ایجاد شده توسط نیروی انتظامی و فرمانده آن در استان بوده است.

سردار خرم دل با اشاره به اینکه تیپ ۴۸ فتح در این زلزله حماسه آفرید، ادامه داد: قرارگاه خاتم الانبیاء با تاکید سردار محمد نیروهای تخصصی و ماشین آلات خود را به سی سخت اعزام کرد.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ساعت اولیه زلزله فرمانده کل سپاه با تماس ها و پیگیری های خود در جریان امور بودند و مرتبا پیگیری می کردند و این نظم و انظباط حاکم بر فضای شهر و کمک رسانی های به موقع نشان از حضور به موقع سپاه و دستگاه های خدمات رسان استان در سی سخت داشته است.

کد خبر 1039079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha