خدمات نظام اسلامی برای مردم تبیین شوند

حجت‌الاسلام موسوی گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، خدمات متعددی در این ۴۲ سال صورت گرفته است که باید برای مردم بیان و تبیین شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، آئین اجرای مرحله پنجم رزمایش کمک‌های مومنانه بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) امروز (پنجشنبه ۲۸ اسفند) با همکاری بسیج اصناف و گروه‌های جهادی ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با حضور امام جمعه، فرماندار، نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، اعضای شورای تامین و جمعی از مسئولان برگزار شد کی طی آن اهدای پنج فقره جهیزیه به نوعروسان نیازمند شهرستان و توزیع یک‌هزار بسته کمک مومنانه در میان اقشار نیازمند صورت گرفت.

 

«حجت‌الاسلام سید کمال موسوی» در این آئین با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، خدمات متعددی در این ۴۲ سال صورت گرفته است که باید برای مردم بیان و تبیین شوند.

 

امام جمعه اندیمشک افزود: وقتی کمبودی در جامعه ایجاد می‌شود، مردم همچون دوران دفاع مقدس با کمک بسیج و سپاه به محرومیت‌زدایی کمک می‌کنند که این نشانه روحیه بسیجی آنها است.

 

وی با اشاره به وصیت‌نامه شهید حاج قاسم سلیمانی اذعان کرد: امام خمینی (ره) ۲ امر گران‌بهای ولایت فقیه و دوم نظام جمهوری اسلامی را برای ما به امانت گذاشتند که هر کدام نباشد، انقلابی محقق نخواهد شد و تا این تبعیت و فرمانبری وجود دارد، در هر کجا و هر حادثه‌ای که رخ دهد، جای خالی و خلاهای ممکن پر خواهند شد.

 

«پیمان جهانگیری» نیز با بیان اینکه با تدبیر رهبر معظم انقلاب و در راستای منویات ایشان، طرح‌های کمک مومنانه طی ماه‌های اخیر با همراهی بسیار خوب نیکوکاران اجرایی شده است تصریح کرد: در شهرستان اندیمشک این طرح در مراحل مختلفی با مشارکت مردم و مسئولان و با هدف کمک به اقشار نیازمند اجرا شده است.

 

فرماندار اندیمشک عنوان کرد: اهتمام به مسائل و مشکلات اقشار ضعیف از اولویت‌های مسئولان شهرستان اندیمشک است و اجرای این طرح‌ها در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و توجه به اقشار ضعیف جامعه ادامه خواهد داشت.

 

همچنین «احسان کریم‌پور» بیان کرد: سال ۱۳۹۹ با وجود بیماری منحوس کرونا و گرانی‌های افسار گسیخته‌ای که به مردم فشار آورده بود و تلخی‌هایی را شاهد بودیم که بنابر فرمایشات رهبر معظم انقلاب پیرامون رزمایش کمک‌های مومنانه و همدلی در سطح شهرستان اندیمشک، نماد خوبی داشت.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک ادامه داد: در چندین مرحله رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه، سپاه پاسداران، گروه‌های جهادی، حوزه‌های علمیه و شورای اداری همه پای کار آمدند و اقدامات ارزشمندی را رقم زدند.

 

وی یاد آور شد: با توجه به طرح پایش سلامت «شهید سلیمانی»، بسته‌های حمایتی آماده شده به خانواده‌های شناسایی شده آسیب‌دیده از کرونا اهدا می‌شود.

 

کد خبر 1039125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha