کهگیلویه و بویراحمد می تواند به قطب بزرگ گردشگری و قطب توسعه تبدیل شود

اسحاق جهانگیری با اشاره به این که دل هر وطن دوست و علاقمندی به ایران با شنیدن خبر زلزله سی سخت به درد آمد بیان کرد: دولت از همان لحظه مصوبه ای خیلی خوبی داشت که منازل آسیب دیده و تخریب شده را سریع بازسازی و تعمیر کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «اسحاق جهانگیری» امروز (۲ فروردین) در فرودگاه یاسوج و در جمع خبرنگاران گفت: دل هر وطن دوست و علاقه مندی به ایران با شنیدن خبر زلزله سی سخت به درد آمد.

 

معاون اول رئیس جمهور اظهار کرد: دولت از همان لحظه مصوبه ای خیلی خوبی داشت که منازل آسیب دیده و تخریب شده را سریع بازسازی و تعمیر کنند و دستگاه‌های اجرایی خیلی سریع کارشان را شروع کردند.


وی ادامه داد: سال ۹۹ سال سختی بود هم فشارهای تحریم و هم کرونا را داشتیم، معیشت مردم به سختی گرفتار شده بود و نگرانی هایی که مردم نسبت به آینده داشتند و مردم استان کهگیلویه و بویراحمد را بر این مسائل به زلزله هم گرفتار شدند.


جهانگیری افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت های بالایی دارد و می تواند به قطب بزرگ گردشگری و قطب توسعه تبدیل شود.


معاون اول رئیس جمهور بیان کرد: امیدواریم هم دولت و مسئولان اقدامات خوبی انجام دهند و بتوانیم موانع توسعه را برطرف کنیم.


وی گفت: دولت می داند امروز مهم ترین مسئله کشور بحث تولید است. استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از مهم ترین استان های نفت خیر کشور بوده و بزرگ ترین میادین نفتی کشور را دارد. ظرفیت بسیار بزرگی در پتروشیمی دارد و بخش اعظم آب کشور در این استان است.

کد خبر 1039823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha