بیمارستان امام رضا(ع)یکی از برترین عملکردها را در مبارزه با کرونا داشته است

خرسند گفت: مشهد ۳ پیک کرونا را اسفند ۹۸، تیر ۹۹ و مهر ۹۹ تجربه کرد و بیمارستان امام رضا(ع) یکی از برترین عملکردهای کشور را در هر ۳ نوبت داشته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «علی خرسند» امروز(۲ فروردین) در ارتباط ویدیوکنفرانسی رئیس جمهور با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مشهد، اظهار کرد: ۴ سال پیش در چنین ایامی بیمارستان ۶۱۰ تختخوابی امام رضا(ع) افتتاح شد که خوشبختانه منشا خدمات بسیار شد و پس از آن هم افتتاح بیمارستان‌های اکبر و شهید هاشمی‌نژاد را داشتیم.

 

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) افزود: بیمارستان امام رضا(ع) مشهد با هزار تخت فعال یکی از بزگترین بیمارستان‌های کشور است و میزان بستری سالانه این مرکز درمانی بالغ بر ۲۰ هزار نفر و میانگین آن ۷ هزار نفر است.

 

وی با بیان اینکه در ایام بحران کرونا بیمارستان ۶۱۰ به بیماران کرونایی اختصاص یافت، خاطرنشان کرد: این مرکز درمانی خدمت‌رسانی همزمان را به کرونایی‌ها و غیرکرونایی‌ها مطابق با دستورالعمل‌ها را داشت و پس از خروج از موج سوم هم بیمارستان امام رضا(ع) به بیش از ۵۰ هزار بیمار کرونایی خدمت‌رسانی کرد که ۱۶ هزار نفر از آنان بستری شدند و مابقی سرپایی بودند که خوشبختانه بسیاری از آنان بهبود یافتند.

 

خرسند تصریح کرد: در ایام بحران کرونا تعداد ۱۰۰ تخت ICU به‌صورت ویژه جهت مراقبت از بیماران کرونایی حاد فعال بوده و خوشبختانه با وجود مبتلایان بسیاری که در میان کادر درمان این بیمارستان داشتیم هیچگونه فوتی‌ای نداشتیم.

 

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) با ذکر این نکته که مشهد ۳ پیک کرونا را اسفند ۹۸، تیر ۹۹ و مهر ۹۹ تجربه کرد و بیمارستان امام رضا(ع) یکی از برترین عملکردهای کشور را در هر ۳ نوبت داشته است، تاکید کرد: خوشبختانه پس از خروج از موج سوم وضعیت مطلوبی داشتیم، اما از زمان طرح نوروزی ۱۴۰۰ افزایش آمارها را داریم که امیدواریم کاهش یابد.

کد خبر 1039850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha