دلار ۲۴ هزار و ۲۹۷ تومان

امروز (سوم فروردین ۱۴۰۰) هر دلار آمریکا به مبلغ۲۴ هزار و ۲۹۷ تومان و هر اسکناس یورو به قیمت ۲۸ هزار و ۳۸۱ تومان به فروش می‌رسد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، امروز (سوم فروردین 1400) هر دلار آمریکا به مبلغ۲۴  هزار و ۲۹۷  تومان و هر اسکناس یورو به قیمت  ۲۸ هزار و 381 تومان به فروش می‌رسد.

 

این در حالی است که (۳۰ اسفند ۹۹) هر دلار آمریکا به مبلغ۲۳هزار و ۹۶۰ تومان و هر اسکناس یورو به قیمت  ۲۸ هزار و ۲۸۹ تومان به فروش می‌رسید. این روند قیمتی برای دلار در بازار در حالی است که ارزش دلار برای دومین روز متوالی از ابتدای سال تاکنون در برابر بیشتر ارزها کاهش یافت. شاخص دلار که نرخ برابری آن در مقابل سبدی از ارزهای جهانی را اندازه می‌گیرد، در معاملات امروز با ۰.۲۲ درصد کاهش نسبت به روز گذشته در سطح ۹۱.۷۲۷ واحد بسته شد.

نرخ برابری هر فرانک سوئیس نیز معادل ۱.۰۸۲ دلار اعلام شد. (نرخ های فوق بر حسب ساعت پایانی معاملات بازارهای ارزی نیویورک محاسبه شده است.)

 

در تازه‌ترین دور از معاملات، پوند با ۰.۱۷ درصد افزایش نسبت به روز قبل خود و به ازای ۱.۳۸۶ دلار مبادله شد. یورو ۰.۱۱ درصد بالا رفت و ماندن در کانال ۱.۱۹ به ۱.۱۹۴ دلار رسید.

 

در معاملات بازارهای ارزی آسیایی، هر دلار با ۰.۱۴ درصد کاهش به ۱۰۸.۷۹۱ ین رسید. در برابر همتای استرالیایی، هر دلار آمریکا به ازای ۱.۲۸۹ دلار مبادله شد. همچنین نرخ برابری دلار معادل ۶.۵۰۷ یوان چین اعلام شد.

کد خبر 1039953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha