تشریح برنامه های سالروز میلاد امام زمان (عج) در کانون «امام صادق (ع)»

صادقی گفت: نشست برنامه ریزی برگزاری آیین سالروز میلاد حضرت مهدی (عج) در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» شهرستان جهرم برگزار شد.

«جواد صادقی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: با توجه به ایام مبارک ماه شعبان و قرار گرفتن میلاد مسعود منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) در این ایام، برگزاری آیین جشن و سرور از جمله برنامه های کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» در نیمه شعبان است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)»، با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه ریزی جهت برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان، افزود: هر سال جشن های نیمه شعبان به همت این کانون فرهنگی و هنری برگزار می شود که امسال نیز به یاری خداوند متعال و همت بچه های مسجد این مهم انجام می شود.

 

 وی بیان کرد: با همفکری و برنامه ریزی صورت گرفته، قرار است برنامه جشن و سرور میلاد حضرت صاحب الزمان (عج) همچون سال های گذشته برگزار شود که برگزاری این برنامه با برنامه های متنوع برنامه ریزی شده است.

 

صادقی به جزییات این آیین اشاره کرد و گفت: جشن میلاد مسعود امام مهدی (عج) در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع) با برنامه های متنوع و جذاب از جمله سخنرانی، مولودی خوانی، اجرای نی و خواننده محلی انجام می شود.

 

وی ادامه داد: همچنین خاطره گویی بزرگان مسجد، اجرای سرود و دکلمه، نورافشانی، قرعه کشی و اهداء جوایز نفیس به شرکت کنندگان و... از جمله برنامه های این آیین جشن و سرور در سالروز میلاد حضرت صاحب الزمان (عج) است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» با دعوت از اهالی مسجد، اعضای کانون و سایر شهروندان برای شرکت در این آیین جشن و سرور، عنوان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و قرار گرفتن شهرستان جهرم در وضعیت زرد کرونایی، رعایت شیوه نامه های بهداشتی در این محفل معنوی به صورت جدی پیگیری می شود.

 

به گزارش شبستان، برنامه جشن و سرور میلاد امام مهدی (عج) در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» در قالب رواق «همدلی» در طرح ملی «ایران قوی» به اجرا در می آید.

کد خبر 1040109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha