منع مسافران نوروزی از چادرزدن در پارک ها و بوستان های انزلی

میرغضفری با اعلام اجرای طرح منع چادرزدن مسافران نوروزی در پارک ها و بوستان های انزلی گفت: این طرح در راستای طبق مصوبه ستاد خدمات سفر نوروزی و ستاد کرونا مبنی بر ممنوعیت برپایی چادر اجرا شد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در انزلی، «اسماعیل میرغضنفری» امروز(پنجشنبه، 5 فروردین) با بیان اینکه براساس این مصوبه چادر زدن در پارک ها و اماکن تفریحی، سواحل، محدوده شهری و مناطق گردشگری این شهرستان ممنوع است، اظهار داشت: چادر زدن مسافران به جهت عدم امکان نظارت مناسب بر وضعیت مسافران اجرا شد و مسافرانی که اقدام به چادر زدن در سواحل این شهر، پارک بادی پاسداران، پارک جنگلی و سطح شهر کرده بودند به اماکن اقامتی هدایت شدند.

 

فرماندار انزلی یاد آور شد: اگر شرایط به حال خود رها شود و مسافران به چادر زدن در پارک ها و بوستان ها ادامه دهند وضعیت شهرستان به حالت سابق باز خواهد گشت لذا وضعیت باید شرایط را طوری مدیریت کنیم که شهروندان آسیب نبیند.

 

وی افزود: سال گذشته مردم انزلی برای رسیدن به وضعیت پایدار اضطراب و استرس زیادی را تحمل کردند و در این راه هزینه زیادی شده است. در حال حاضر کادر درمان خسته و فرسوده شده و آستانه تحمل شان به شدت پایین آمده و در این بین ویروس جهش یافته نیز بر دغدغه ها اضافه کرده است.

 

میر غضنفری تصریح کرد: سال گذشته به جهت شیوع ویروس کرونا شرایط سختی را پشت سر گذاشته اند و نباید بگذاریم طعم خوش تعطیلات نوروزی با سهل انگاری و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی به کام آنها تلخ شود.

 

وی خاطرنشان کرد: فرمانداری شهرستان با همکاری ارگانهای آتش نشانی، اورژانس، هلال احمر، نیروی انتظامی و مرکز بهداشت و درمان طرح جمع آوری این چادرها را اجرا کرد.

کد خبر 1040394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha