کانون های مساجد به برنامه های جدید نیاز دارند/ تیم سازی اقدام شاخص کانون امام حسن مجتبی

صالحی با اشاره به نیازها و ظرفیت های روز جامعه گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد برای نقش آفرینی بیشتر به برنامه های جدید و متناسب با شرایط و نیاز روز جامعه نیاز دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «اقبال صالحی» در گردهمایی خانوادگی تیم اجرایی کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) تیران در آستانه سال نو و هفته جوان اظهارداشت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد یکی از نهادهای فعال در حوزه های فرهنگی، هنری، مذهبی، قرآنی و اجتماعی هستند که در مناطق مختلف بر حسب توانایی و نیاز فعالیت می کنند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران و کرون افزود: کانون های فرهنگی و هنری مساجد برای نقش آفرینی بیشتر به برنامه های جدید و متناسب با شرایط و نیاز روز جامعه نیاز دارند که این تحول آفرینی نقش موثری در پیشبرد برنامه های آن ها دارد.

 

وی ادامه داد: ارزیابی فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری مساجد به کارآمد و توانمندسازی این مراکز کمک می کند اما باید شاخص های تغییراتی داشته باشد و به ظرفیت های مختلف را در نظر بگیرند.

 

*اثرکرونا بر حوزه های فرهنگی و هنری

 

صالحی با بیان اینکه حوزه فرهنگ و هنر برای بسیاری از رویدادها نیاز به جمعیت و گردهمایی دارد، تصریح کرد: اکران فیلم، اجرای کنسرت، همایش ها و فعالیت های نمایشگاهی به حضور مردم نیاز دارد و با توجه به اینکه کرونا در چنین برنامه های گسترش می یابد، بسیاری از فعالیت ها تعطیل شده است.

 

وی ادامه داد: نشست هایی با جمعیت محدود و بهره گیری از ظرفیت مجازی برای اجرای فعالیت های فرهنگی مورد توجه بوده اما برای دوران پسا کرونا اقدامات شاخص برنامه ریزی و شده است.

 

*تیم سازی و تقسیم کار از اقدامات شاخص کانون امام حسن مجتبی تیران

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران و کرون با اشاره به فعالیت های کانون امام حسن مجتبی(ع) تیران افزود: تیم سازی و تقسیم کار از اقدامات شاخص این مرکز فرهنگی و هنری است.

 

صالحی افزود: این کانون در سال های گذشته افتخارات زیادی داشته که کسب عنوان برتر در طرح ملی ایران قوی در سال گذشته افتخاری برای اعضای این مرکز خواهد بود.

 

وی ادامه داد: تلاش و فعالیت ویژه ای بین اعضای این کانون وجود دارد که توانسته سبب موفقیت آن در سطح شهرستانی، استانی و کشوری باشد.

 

*هم افزایی بین نهادهای فرهنگی و خدماتی

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) تیران در این جلسه به برنامه امسال این مرکز اشاره کرد و گفت: افزایش تعاملات بین نهادهای فرهنگی و خدماتی و ایجاد گروه فرهنگی و فراغتی در برنامه امسال مورد توجه است تا با این اقدام زمینه پیشرفت اعضای کانون و توسعه برنامه ها فراهم شود.

کد خبر 1040589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha