برگزاری جشن محله ای کوچه های انتظار توسط کانون جوادالائمه قزوین

رحیمی گفت: به مناسبت ولادت با سعادت امام زمان (عج)، جشن محله ای کوچه های انتظار توسط کانون جوادالائمه قزوین برگزار می شود.

«علی رحیمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان و سالروز ولادت با سعادت امام زمان (عج)، برنامه های متعددی در مسجد جوادالائمه قزوین برگزار می شود.

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری جوادالائمه قزوین ادامه داد: یکی از این برنامه ها برگزاری جشن محله ای کوچه های انتظار است که با همکاری کانون فرهنگی هنری جوادالائمه، هیئت حضرت جوادالائمه، پایگاه مقاومت بسیج شهید حسن پور و پایگاه خواهران راضیه برگزار خواهد شد.

 

وی عنوان کرد: بر این اساس حرکت کاروان شادی در جنوب شههر قزوین همراه با اجرای گروه سرود و برنامه های شاد، دوشنبه ۹ فروردین ماه مصادف با عید بزرگ شعبان از ساعت ۱۷ تا ۲۰ همراه با نورافشانی در محله راه آهن شهر قزوین برگزار می شود.

 

رحیمی اعلام کرد: برگزاری مراسم احیای نیمه شعبان برنامه دیگری است که یکشنبه هشتم فروردین ماه ساعت ۲۴ در مسجد جوادالائمه قزوین با رعایت پروتکل های بهداشتی با سخنرانی شیخ غلامرضا عباسی و مداحی مداحان اهل بیت (ع) دایر خواهد شد.

 

وی خاطر نشان کرد: تهیه و توزیع بسته های معیشتی در بین نیازمندان جنوب شهر قزوین اقدام دیگری است که همزمان با عید بزرگ نیمه شعبان و با همکاری خیران اجرایی می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری جوادالائمه قزوین یادآور شد: همچنین برنامه دیگر ما تهیه و توزیع پیتزا در بین کودکان نیازمند جنوب شهر قزوین است که این برنامه ها با همکاری کانون جوادالائمه قزوین، هیئت حضرت جوادالائمه، پایگاه مقاومت بسیج شهید حسن پور و پایگاه مقاومت خواهران راضیه صورت می گیرد.

 

کد خبر 1041017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha