حضرت مهدی (عج)، امامی که امید دل‌های منتظر است

روشنفکر ضمن تبریک سالروز ولادت باسعادت و پربرکت منجی عالم بشریت، حضرت مهدی(عج)، گفت: میلاد این امام ذخیره عالم هستی‌ست و در روز ظهورش جهان به وجود او خواهد بالید و زمین، معطر به عدلش خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «مهدی روشنفکر»، نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در پیامی، نیمه شعبان، ولادت باسعادت منجی عالم بشریت، حضرت مهدی موعود (عج) را تبریک گفت.

 

متن پیام مهدی روشنفکر به شرح ذیل است:

«بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ»


«وَأَشْرَ‌قَتِ الْأَرْ‌ضُ بِنُورِ‌ رَ‌بِّهَا»

«و زمین به نور پروردگارش روشن گردد».
سوره مبارکه زمر، آیه شریفه ۶۹

نیمه شعبان، سالروز ولادت باسعادت و پربرکت منجی عالم بشریت، حضرت مهدی(عج) است. امامی که امید دل‌های منتظر است، منتظرانی که ظهور او را به انتظار نشسته‌اند، تا با ظهورش، جهان را از صلح و دوستی لبریز کند.

چه فرخنده روزیست میلاد آن امام نور، او که ذخیره عالم هستی‌ست و در روز ظهورش جهان به وجود او خواهد بالید و زمین، معطر به عدلش خواهد شد.

اینجانب این عید عزیز و الهی را که به افتخار حافظان امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی به نام سربازان گمنام امام زمان(عج) نیز نام نام گذاری شده است را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، تمام دوستداران و شیعیان عالم، ملت بزرگ ایران، سربازان گمنام امام زمان (عج)، خانواده‌های محترم شهدا و همچنین مردم شریف و ولایت‌مدار استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند منان، تعجیل در فرج آن حضرت و توفیق درک حضورش برای شیفتگان و منتظران آن حضرت را آرزو می‌کنم و از خداوند رحمان سربلندی تمام ملت ایران در محضر حضرت ولی عصر (ع) را مسئلت می‌نمایم.

کد خبر 1041340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha